۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
بهره‌برداری از ۴ هزار واحد مسکونی محرومان در اصفهان در دستور کار است
معاون استاندار اصفهان:

بهره‌برداری از ۴ هزار واحد مسکونی محرومان در اصفهان در دستور کار است

اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: در حال حاضر چهار هزار و ۱۵۰ واحد مسکن ویژه مددجویان و محرومان استان توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد مسکن در حال پیگیری است.

به گزارش بازار، حجت الله غلامی در حاشیه جلسه بررسی طرح‌های چهارگانه مسکن در استانداری به صورت هفتگی اظهار داشت: این هفته مشکلات شهرضا و دهاقان در این زمینه با حضور نماینده و فرماندار این شهرستان ها و مسئولان مربوطه بررسی شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر چهار هزار و ۱۵۰ واحد مسکن ویژه مددجویان و محرومان استان توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد مسکن در حال پیگیری است.

معاون استاندار اصفهان با مثبت ارزیابی کردن روند اجرای این طرح‌ها در دهاقان گفت: ظرفیت یکصد واحدی مسکن محرومان و مددجویان این شهرستان به ۱۵۰ واحد افزایش یافته که از این تعداد برای ۱۲۲ واحد پرونده تشکیل شده است.

وی افزود: در شهرضا نیز ظرفیت یکصد واحدی مسکن محرومان به ۱۵۰ واحد رسیده که از این تعداد برای ۱۲۳ واحد، پرونده تشکیل و عملیات فنداسیون، اجرای اسکلت و در تعدادی هم عملیات اجرای سقف آنها آغاز شده است.

غلامی اظهار کرد: بانک‌های عامل صادرات و تجارت در زمینه اخذ ضمانت زنجیره‌ای این طرح‌ها ایراداتی داشتند که معاون بانک صادرات در جلسه حضور یافت و این مشکل برطرف شد.

وی با اشاره به مشکل تامین زمین برای ساخت مسکن مددجویان اظهار داشت: در این خصوص قرار شد بنیاد مسکن طراحی ۵۰ واحد مسکن مددجویان را تهیه و برای دریافت زمین به کمیسیون ماده پنج ارایه تا هفته آینده در باره آن تصمیم‌گیری شود.

ساخت ۱۶۴ هزار مسکن مهر در اصفهان
معاون استاندار اصفهان با اشاره به ساخت ۱۶۴ هزار مسکن مهر در استان اصفهان گفت: از این تعداد فقط وضعیت سه بلوک ۲۴ واحدی و در مجموعه ۷۲ واحدی در شهرستان شهرضا به دلیل مشکلات خاص پیمانکار به اتمام نرسیده که با پیگیری‌ ویژه اداره راه و شهرسازی یک بلوک ۲۴ واحدی از تعداد مزبور ۹۸ درصد پیشرفت داشته‌ است که هفته آینده تحویل متقاضیان می‌شود.

غلامی اضافه کرد: همچنین مقرر شد در باره ۲ بلوک ۲۴ واحدی دیگر پس از برگزاری جلسات مستمر مدیرکل راه و شهرسازی با پیمانکار تا پایان اسفند تعیین تکلیف شود.

وی همچنین با اشاره به نام‌نویسی سه هزار و ۱۱۱ نفر در طرح مسکن اقدام ملی در سه منطقه دهاقان و شهرضا و منظریه گفت: از این تعداد ۲ هزار و ۱۴۱ در شهرضا، ۷۰ نفر در منظریه و ۳۷۰ نفر در دهاقان واجد شرایط بودند.

غلامی خاطرنشان کرد: در این زمینه ۴۱۵ پرونده تشکیل و واریزی مقدماتی آنها نیز انجام شده است.

کد خبر: ۶۳٬۳۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha