۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
ارتقای رتبه دانشگاه صنعتی شاهرود در مجامع علمی/ آئین‌نامه دوره مهارت افزایی تدوین می‌شود
رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود:

ارتقای رتبه دانشگاه صنعتی شاهرود در مجامع علمی/ آئین‌نامه دوره مهارت افزایی تدوین می‌شود

شاهرود- فاتح، رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود از ظرفیت‌های دانشگاه برای ارتقای اشتغال‌زایی خبر داد و گفت: تدوین پیش‌نویس آیین‌نامه دوره‌های مهارت‌افزایی برای اشتغال یکی از اقدامات این دانشگاه محسوب می شود.

محمد مهدی فاتح در گفتگو با خبرنگار بازار، درباره اقدامات دانشگاه صنعتی شاهرود در زمینه ارتقای اشتغال‌زایی و بهبود شرایط شاخص‌های اقتصادی شهرستان شاهرود و استان سمنان، بیان کرد: تدوین پیش نویس آیین نامه دوره‌های مهارت افزایی یکی از اقداماتی است که در دانشگاه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این دوره‌ها به مهارت افزایی و در نتیجه افزایش شانس اشتغال جوانان منجر می‌شود، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته خوشبختانه توانسته ایم هماهنگی‌های خوبی را با سازمان فنی و حرفه ای برای صدور مدرک دوره‌های مهارت افزایی مذکور در دانشگاه صنعتی شاهرود صورت گرفته شده است.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ادامه داد: در سال جاری ۴۱ قرارداد بزرگ توسط این دانشگاه با شرکت‌های بزرگ و سازمان‌ها بسته‌شده که نشان از تلاش در راستای تعامل علمی و ارتقای دانشگاه و ارتباط آن با صنعت در سطح شهرستان شاهرود و استان سمنان می‌دهد.

فاتح با بیان اینکه میزان اعتبارات این قرار دادها مجموعاً هفت میلیارد تومان است، ابراز کرد: سال گذشته تمام قراداد های دانشگاه صنعتی شاهرود بیش از دو و نیم میلیارد تومان نبود که امسال این میزان علی رغم تمام مشکلات و کرونا و مسائل اقتصادی، سه برابر شده است.

وی از ارتقای ۳۰ پله‌ای دانشگاه صنعتی شاهرود نسبت به سال گذشته در رتبه بندی بین المللی دانشگاه‌های سبز به مثابه یکی از مهمترین دستاوردهای این دانشگاه خبر داد.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با بیان اینکه از لحاظ تعداد کیفی و کمی مقالات آی اس آی و مقالات دانشمندان برتر و همچنین پر استناد و بررسی شاخص‌های آن در کشورمان و همچنین آسیا و جهان شاهد رشد خوبی از سوی دانشگاه صنعتی شاهرود بوده ایم، گفت: این رشد در سایه تلاش اعضای هیئت علمی و مدیران و همچنین دانشجویان محقق شده است.

فاتح همچنین تاکید داشت: دانشگاه صنعتی شاهرود در رتبه بندی تایمز در حوزه فناوری و مهندسی با تراز ۶۰۱ تا ۸۰۰ جهان در جایگاه ششم کشور قرار گرفته است که رتبه خوبی محسوب می‌شود.

کد خبر: ۶۳٬۲۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha