۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
۱۰۰میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در استان سمنان توزیع شد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود :

۱۰۰میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در استان سمنان توزیع شد

شاهرود- عربعامری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود از توزیع ۱۰۰ میلیون لیتر نفت و فرآورده های آن طی یک ماه گذشته و علی رغم حضور در ایام سرد سال و شیوع کرونا برای نیازهای شهری و روستایی استان خبر داد.

علی اکبر عربعامری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه کرونا و سرما روند سوخت رسانی در سطح استان سمنان را مختل نکرده است، بیان کرد: در یک ماه گذشته علی رغم تمام دشواری ها مانند شرایط آب و هوا و شیوع کرونا ۱۰۰ میلیون لیتر نفت و فرآورده های نقتی در سطح استان توزیع شده است.

وی افزود: در ماه گذشته با وجود شرایط سخت جوی و کرونا ارسال حدود ۹۵ میلیون لیتر فرآورده های نفتی مورد نیاز بخش های مختلف استان و سوخت مورد نیاز دو نیروگاه بزرگ برق شهرستان های شاهرود و سمنان صورت گرفته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود، گفت: پنج میلیون لیتر نفت و فرآورده های آن نیز شامل نفت کوره، نفت گاز، بنزین و نفت سفید به نیروگاه برق نیشابور، مشهد، گرگان، سبزوار و ... ارسال شده است.

عربعامری با بیان اینکه تداوم تامین و ارسال سوخت مورد نیاز استان سمنان و برخی از استان های همجوار محقق شده است، تاکید داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته ذخایر سوخت مورد نیاز استان در انبارهای نفت به صورت مطلوب وجود دارد و در توزیع آن به صورت شبانه روزی نیز مشکلی وجود ندارد.

کد خبر: ۶۳٬۲۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha