۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
۱۰۸ راه روستایی قزوین مسدود شد/ ادامه عملیات بازگشایی راه‌ها
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین:

۱۰۸ راه روستایی قزوین مسدود شد/ ادامه عملیات بازگشایی راه‌ها

قزوین- حق لطفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: با توجه به بارش برف و باران طی دو روز گذشته، ۱۰۸ راه روستایی استان مسدود شد که عملیات بازگشایی آن‌ها در حال اجرا است.

جواد حق لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار در قزوین اظهار داشت: در پی بارش دو روزه برف و باران در قزوین ۱۰۸ راه روستایی مسدود شد که تیم‌های راهداری از همان ساعات اولیه برای بازگشایی راه ها اقدام کردند.

وی گفت: قزوین با دارا بودن بیش از ۵۶۴ کیلومتر راه فرعی و روستایی در زمان وقوع بارش های گسترده در برخی از مواقع دچار برخی از محدودیت ها در تردد و مسدود شدن مسیرها می شود که از این رو راهداران در فصل های سرما آماده باش هستند تا در مواقع لزوم برای بازگشایی مسیرها اقدام کنند.

مدیرکل راهداری قزوین اظهار داشت: قزوین پنجمین استان کشور از نظر تعداد گردنه های برف گیر است که همین مسئله عملیات بازگشایی مسیرها و راه های روستایی را قدری دشوارتر کرده است و با این حال طی چند روز گذشته راهداران استان قزوین با ۳۰۰دستگاه ماشین آلات و ادوات راهداری در حال فعالیت بوده اند .

حق لطفی گفت: امیداریم تا ساعات پایانی امروز بتوانیم تمامی راه های روستایی مسدود استان را بازگشایی کنیم که اطلاعات تکمیلی در این خصوص پایان امروز به مردم ارائه خواهد شد.

کد خبر: ۶۳٬۲۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha