۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
۷۲۵۰ حلقه لاستیک بین رانندگان زنجانی توزیع شد
مدیرکل راهداری زنجان:

۷۲۵۰ حلقه لاستیک بین رانندگان زنجانی توزیع شد

زنجان - مدیرکل راهداری زنجان با اشاره به توزیع لاستیک با نرخ مصوب دولتی در زنجان گفت: تقاضا در این زمینه کاهش یافته و طی سالجاری بیش از هفت هزار و۲۵۰ لاستیک بین رانندگان توزیع شده است.

عبدالحسین علی اکبری در گفتگو با خبرنگار بازار،با اشاره به  توزیع لاستیک با نرخ مصوب دولتی در استان گفت: تقاضا در این زمینه کاهش یافته است و طی سالجاری بیش از هفت هزار و۲۵۰ لاستیک بین رانندگان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه با وجود تامین لاستیک مورد نیاز در زنجان تقاضایی در این زمینه وجود ندارد، اظهار کرد: گرانی لاستیک موجب کاهش خرید مردم شده ولی با مدیریت لازم این مشکل حل خواهد شد.

مدیرکل راهداری زنجان، با بیان اینکه عرضه لاستیک به نرخ مصوب در استان بر اساس نرخ حمایتی ارائه می شود ، گفت:  مشکلی در زمینه تامین لاستیک وجود ندارد و رانندگان تقاضا بکنند لاستیک تامین می شود.

علی اکبری ابراز کرد: رسیدگی به مسائل، مشکلات و مطالبات رانندگان حمل و نقل جاده‌ای از دغدغه‌های اصلی مسئولان حوزه حمل و نقل جاده‌ای  است.

وی گفت: روند توزیع لاستیک برای خودروهای  جاده‌ای اعم از مسافربری و حمل کالا در این استان جریان دارد و این مهم بر اساس کارکرد و پایش خودروها انجام می شود.

مدیرکل راهداری زنجان تصریح کرد: در حال حاضر در استان بیش از هفت هزار و ۱۵۵ راننده دارای کارت هوشمند هستند که در بخش مسافربری و حمل و نقل کالا فعالیت می کنند.

علی اکبری افزود: راهداری زنجان در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نسبت به توزیع لاستیک به رانندگان برنامه ریزی و مدیریت لازم را دارد.

کد خبر: ۶٬۳۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha