۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷
بنیاد برکت در روستاهای عجب‌شیر ۱۲۵ شغل ایجاد کرد
فرماندار عجب‌شیر:

بنیاد برکت در روستاهای عجب‌شیر ۱۲۵ شغل ایجاد کرد

تبریز- فرماندار عجب‌شیر از ایجاد ۱۲۵ شغل از سوی بنیاد برکت در ۱۱ روستای بخش مرکزی و قلعه چای این شهرستان از طریق پرداخت تسهیلات خبرداد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی فرمانداری عجب شیر، عادل اصغرپور در جلسه بررسی اجرای طرح های حمایتی اشتغال بنیاد برکت در این شهرستان افزود: این طرح ها اشتغال زایی در زمینه پرورش دام سبک و سنگین، زنبور عسل،  ماهی، طیور، قالیبافی و صنایع دستی و مشاغل فنی و خدماتی است.

وی بر جذب ۱۰۰در صدی اعتبارات بنیاد برکت در شهرستان تاکید کرد و گفت: با جذب صد در صدی اعتبارات بنیاد برکت، بسترهای مناسبی جهت اشتغالزایی و جایگزینی شغل های پایدار بجای شغل های کاذب در  مناطق محروم فراهم شده است.

اصغرپور با بیان اینکه روستاهای عجب شیر ظرفیت خوبی برای تولید و اشتغال دارند، گفت : ظرفیت های نهفته در شهرستان می تواند موجب تعالی اقتصادی و رفع محرومیت این منطقه شود.

وی هدف اصلی بنیاد برکت را  توانمند سازی سرمایه گذاران و کارآفرینان با هدف اشتغال زایی پایدار و محرومیت زدایی  در مناطق محروم  روستایی عنوان کرد و گفت: مجموعه فرمانداری و دستگاه‌های خدمات رسان از تمام ظرفیت ها برای همکاری با بنیاد برکت در اجرای طرح‌های اشتغالزا استفاده کنند.

وی خواستار همکاری مشارکتی بنیاد برکت  برای اتمام طرح های نیمه تمام شد و افزود: برخی از طرح های صنعتی و تولیدی که در آستانه اتمام است نیاز به تقویت و تسهیلات سرمایه در گردش دارند و حمایت از این واحدها موجب راه اندازی و در نتیجه اشتغال پایدار در شهرستان عجب شیر ایجاد می شود.

کد خبر: ۶۳٬۰۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha