۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
هرگونه اقدام خارج از اجرای قانون تامین کالای اساسی تخلف است
عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس با بازار مطرح کرد

هرگونه اقدام خارج از اجرای قانون تامین کالای اساسی تخلف است

علی اکبر کریمی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: هر گونه اقدام خارج از روال اجرای قانون تامین کالای اساسی تخلف محسوب می‌شود.

علی اکبر کریمی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به اجرای ناقص قانون الزام دولت به تأمین کالاهای اساسی گفت: قانونی که مجلس تصویب کرده بسیار شفاف و روشن است.

 وی با بیان اینکه مشمولان این قانون مشخص هستند تاکید کرد: هدف از قانون تامین کالاهای اساسی ارائه اعتبار به مردم برای تهیه کالای اساسی بوده است.

عضو کمیسیون صنایع معادن و صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دهک‌های مشمول این قانون دو بخش هستند، اظهار داشت: پیرو این قانون دهک های بیست میلیونی و ۴۰ میلیونی مدنظر قرار گرفته است و منابع مالی این قانون هم به خوبی مشخص شده است.

کریمی گفت: هر گونه اقدامی که خارج از این روال قانونی باشد به معنای عدم اجرای دقیق و کامل قانون بوده و تخلف محسوب می‌شود.

 نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: این که دولت بخواهد قانون تامین کالای اساسی را به هر سلیقه ای اجرایی و تغییر دهد قاعدتا مورد پذیرش نخواهد بود.

این نماینده مجلس در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا ریاست در این زمینه با دولت تعاملی داشته است و یا خیر؟ گفت: کسی در مجلس وجود ندارد که بخواهد بعد از تصویب قانون با دولت پیرامون اجرای آن تعامل کند چرا که اگر قانون بخواهد تغییر کند باید ابتدا به مجلس بیاید و اصلاح شود.

کد خبر: ۶۳٬۰۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha