۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
هرگونه تماس با بیمه شدگان و درخواست وجه برای ارائه خدمات کلاهبرداری است
سازمان تامین اجتماعی هشدار داد

هرگونه تماس با بیمه شدگان و درخواست وجه برای ارائه خدمات کلاهبرداری است

سازمان تامین اجتماعی با اعلام اجرایی شدن حذف دفترچه های کاغذی درمان، نسبت به سوء استفاده کلاهبرداری با تماس تلفنی برای کارت هوشمند بیمه هشدار داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، بر اساس اطلاعیه این سازمان، هر نوع تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افراد و یا نمایندگان شرکت‌هایی با عنوان همکاران سازمان تأمین اجتماعی به بیمه شدگان و بازنشستگان و تقاضای وجه برای ارائه هر نوع خدمتی به طور قطع کلاهبرداری است و هرگز از سوی این سازمان انجام نمی‌شود.

عده‌ای سودجو در تماس‌های تلفنی با بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران گرامی سازمان تامین اجتماعی در قالب شرکت‌های درمانی برای ارائه کارت هوشمند سلامت و نظایر آن خواهان دریافت وجه و یا اعمال تخفیفات ویژه خدمات درمانی می‌شوند.

سازمان تامین اجتماعی تاکید می کند: این شرکت‌ها به هیچ وجه مورد تایید این سازمان نیستند و بیمه شدگان فریب سوء استفاده کنندگان را نخورند.

همچنین سازمان تامین اجتماعی از بیمه شدگان و بازنشستگان برای پروژه‌هایی مانند اجرای نسخ الکترونیک و یا حذف دفترچه‌های کاغذی هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کند و هر طرح و برنامه جدیدی در این خصوص از طریق رسانه‌های جمعی به اطلاع عموم می‌رسد.

بر این اساس، توصیه اکید می شود: بیمه‌شدگان و بازنشستگان محترم اخبار این سازمان را فقط از پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.tamin.ir، مرکز ارتباطات مردمی این سازمان با شماره تماس ١٤٢٠ و یا نشریات سازمانی، رسانه‌ها و نشریات کثیرالانتشار پیگیری کنند.

کد خبر: ۶۳٬۰۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha