۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
قاچاقچی سیگار در همدان ۳۱ میلیارد ریال جریمه شد/جاسازی سیگارها زیر بار علوفه
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان:

قاچاقچی سیگار در همدان ۳۱ میلیارد ریال جریمه شد/جاسازی سیگارها زیر بار علوفه

همدان - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه ۳۱ میلیارد ریالی قاچاقچی سیگار در همدان خبر داد و گفت: متهم بیش از دو میلیون و ۸۰۰ هزار نخ سیگار را زیر بار علوفه جاسازی کرده بود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی همدان؛ داریوش جودکی از جریمه ۳۱ میلیارد ریالی قاچاقچی سیگار در همدان خبر داد و اظهار کرد: متهم دو میلیون و ۸۴۶ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۲۴ میلیارد و ۳۵۷ میلیون و ۴۸ هزار و ۲۴۶ ریال را به طرز ماهرانه‌ای در زیر بار علوفه جاسازی و با خودرو کامیون حمل می‌کرد که به دام افتاد.

وی گفت: شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی پس از تحقیقات و احراز تخلف، متهم را علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت، به پرداخت مبلغ ۳۱ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ۴۸ هزار و ۲۴۶ ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان عنوان کرد: از مردم تقاضا داریم هرگونه تخلف را ازطریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir اعلام کنند تا در اسرع وقت به تخلفات رسیدگی شود.

کد خبر: ۶۳٬۰۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha