۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
۵ کیلومتر از بزرگراه اهر- تبریز زیر بار ترافیک می‌رود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۵ کیلومتر از بزرگراه اهر- تبریز زیر بار ترافیک می‌رود

اهر- خدابخش، فرماندار شهرستان اهر بابیان این‌که پنج کیلومتر از بزرگراه اهر- تبریز زیر بار ترافیک می‌رود، گفت: مشکلی در تامین اعتبار پروژه بزرگراه اهر- تبریز وجود ندارد.

رسول خدابخش در گفتگو با خبرنگار بازار افزود: طبق برنامه زمان‌بندی که ارائه داده بودند قرار بود بزرگراه اهر-تبریز ۲۵ آبان‌ماه به طور کامل تکمیل می‌شد اما مسائل فنی قابل اجرا در این پروژه بزرگراهی روی کاغذ و اجرا تفاوت زیادی دارد.

خدابخش یادآور شد: طبق صحبت‌هایی که با اداره‌کل راه و شهرسازی استان صورت گرفت؛ گفتند برای این‌که اتفاق سال ۹۸ دوباره تکرار نشود و جاده بدون زیرسازی و با عجله آسفالت‌ریزی شود که به تبع آن خسارت بسیاری به بیت‌المال وارد شد به همین جهت فرصت مجدد برای تکمیل این بزرگراه خواسته‌اند.

فرماندار شهرستان اهر تصریح کرد: خوشبختانه هیچ‌گونه مشکلی در تخصیص اعتبارات جهت تکمیل ۱۰۰درصدی پروژه بزرگراه اهر-تبریز وجود ندارد و در واقع اعتبارات تمام و کمال تخصیص یافته است.

وی با تاکید بر این‌که با مساعد بودن وضعیت جوی نهایتاً دو ماه نزدیک به ۹ کیلومتر باقی‌مانده از بزرگراه اهر-تبریز تکمیل می‌شود، گفت: در حال حاضر پنج کیلومتر از بزرگراه اهر-تبریز تکمیل شده و با نصب تابلوها و بررسی مجدد می‌توان به زیر بار ترافیکی بُرد.

خدابخش تاکید کرد: حدود ۳.۵ کیلومتر مانده نیز زیرسازی انجام شده و تنها مرحله آسفالت‌ریزی بخش نهایی بزرگراه اهر-تبریز باقی‌مانده است.

کد خبر: ۶۲٬۹۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha