۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
لزوم همسان سازی حقوق افراد تحت پوشش تامین اجتماعی
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مطرح کرد

لزوم همسان سازی حقوق افراد تحت پوشش تامین اجتماعی

حاجی بابایی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: سازمان تامین اجتماعی بر اساس قانون بودجه ۱۳۹۹ همسان سازی حقوق افراد تحت پوشش خود را به صورت کامل انجام دهد.

به گزارش بازار، حمید رضا حاجی بابایی، ‌با اشاره به اینکه بر اساس ماده ۱۲ و ۳۰ قانون برنامه ششم توسعه باید همسان سازی حقوق برای بازنشستگان کشوری و لشکری و تامین اجتماعی انجام شود، تصریح کرد:‌ آنچه که امسال اتفاق افتاده برای همه این افراد همسان سازی انجام شد، اما موضوع این است که بین همسان سازی که بر اساس ماده ۱۲ از سوی سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته و آن چیزی که بر اساس ماده ۳۰ انجام شده، تفاوت دیده می‌شود.

وی افزود:‌ افرادی که تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند از میزان افزایشی که در بخش مربوط به افراد تحت پوشش کشوری و لشکری انجام پذیرفته برخوردار نیستند.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه کمیسیون برنامه و بودجه در این زمینه تذکرات خود را به سازمان‌های مربوط ارائه کرده است، گفت: بر اساس بند «و» بودجه سال ۱۳۹۹ این حق مسلم کسانی است که تحت پوشش تامین اجتماعی هستند، از حداکثر همسان سازی برخوردار باشند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ابراز امیدواری کرد: سازمان تامین اجتماعی با حدود ۳۲ هزار میلیارد تومانی که از محل بند «و» بودجه ۹۹ دریافت کرده است، همسان سازی حقوق افراد تحت پوشش خود را هر چه سریعتر و به صورت کامل انجام دهد تا مشکلات این بخش از عزیزان نیز مرتفع شود.

کد خبر: ۶۲٬۹۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مستمری بگیر IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
      1 0
      حرف زدن هنر نیست عمل کردن مهمه ازاین حرفا زیاد زدید ومیزنید وهیچ وقت هم عمل نخواهی کرد پس بهتر است که حرفی نزنید