رویداد مجازی شتاب به مدت دو روز در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد:

رویداد مجازی شتاب به مدت دو روز در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

یاسوج- هاشمی، رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رویداد مجازی تاب آوری و ایمنی تاسیسات نفت و گاز در محیطهای شهری در برابر مخاطرات با عنوان رویداد شتاب به مدت دو روز در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

شمس الدین هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار افزود: زمان برگزاری این رویداد، امروز و فردا است و مهلت ارسال آثار نیز تا سوم دی ماه بود.

وی با بیان اینکه در این رویداد به سه نفر برگزیده جوایزی اهدا می شود، گفت: این رویداد، با مشارکت پارک و دانشگاه علمی، کاربردی گچساران برگزار می شود.

هاشمی با بیان اینکه  تأسیسات نفت و گاز، از جمله زیر ساخت های حیاتی هر کشوری به شمار می روند، تصریح کرد: نفت هنوز مهم ترین منبع انرژی است وسهم آن درمصرف انرژی جهان و حمل و نقل بسیار بالا است و تاب آوری و ایمنی تاسیسات نفت و گاز در محیطهای شهری در برابر مخاطرات بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: تأسیسات نفت و گاز، به طور مستقیم یا غیرمستقیم، برای تعداد زیادی از مردم اشتغال ایجاد کرده است و بخش قابل توجهی از تولید ناخالص ملی را تأمین می کند.

هاشمی بیان داشت: تشویق جوانان برای ورود به حوزه نفت و گاز باعث می‌شود که به همراه آنها نوآوری‌های دیجیتال نیز به این حوزه وارد شوند و نوآوری در این عرصه با بهره‌گیری از نیروی کار جوان محقق می شود.

وی افزود: رویداد شتاب نیز در راستای ایجاد فضای رقابتی در ارائه ایده های نو و متناسب با مزیت های نسبی استان برگزار می شود.

کد خبر: ۶۲٬۸۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha