۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
دولت به جای مجادله با مجلس در راستای کاهش گرانی و اشتغال‌زایی اقدام کند
عضو کمیسیون عمران مجلس:

دولت به جای مجادله با مجلس در راستای کاهش گرانی و اشتغال‌زایی اقدام کند

اردبیل- بدری، عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: از دولت انتظار داریم به جای مجادله با مجلس در راستای کاهش گرانی، اهمیت به ارزش پول، اشتغال‌زایی، مسکن و ازدواج جوانان ورود پیدا کند و اجازه ندهد دود این مشکلات به چشم مردم برود.

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: کوچک‌ترین کارشکنی‌ها در تحقق مسیر همگرایی سبب ورود خسارت‌های زیادی به منافع ملی خواهد شد و در این زمینه انتظار می‌رود قوای سه‌گانه برای حل مشکلات کشور گام‌های اساسی و هدفمند بردارند.

وی با اشاره به این که متأسفانه اکثریت مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت: این شرایط موضوعی است که اگر به آن رسیدگی نشود مردم با وضعیت دشوارتری روبه‌رو خواهند شد که به همین منظور باید در این زمینه تصمیمات مناسبی اتخاذ شود.

مجلس به دنبال کمک به وضعیت اقتصادی مردم و نیز حل مشکلات آنان است
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس تصریح کرد: از دولت انتظار داریم به جای مجادله با مجلس در راستای کاهش گرانی، اهمیت به ارزش پول، اشتغال‌زایی، مسکن و ازدواج جوانان ورود پیدا کند و اجازه ندهد دود این مشکلات به چشم مردم برود.

بدری بیان کرد: مجلس به دنبال کمک به وضعیت اقتصادی مردم و نیز حل مشکلات آنان است و این که هزینه تمامی جناح‌بازی‌ها و انتظارات بدون منطق را مردم بدهند قابل قبول نیست و بهتر است کمی هم در کارها و تصمیماتمان به فکر مردم باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل در ادامه با اشاره به آمار مرگ و میر تلخ جاده‌های استان نیز  ادامه داد: متأسفانه در این زمینه از وزیر راه اقدامی که واقعاً عملیاتی باشد ندیدیم که به همین منظور انتظار می‌رود در راستای ایجاد واقعیت اقتصادی متناسب با جامعه برنامه‌های مدونی پیاده‌سازی شود که تا این اندازه به مرگ عزیزانمان منجر نشود.

دولت با عمل به وعده‌ها لقب استان ناتنی را از چهره اردبیل بردارد
وی اظهار کرد: از دولتمردان انتظار داریم بی‌عدالتی در حق استان اردبیل را جبران کنند و لقب استان ناتنی را از اردبیل بردارند چرا که تاکنون اجحاف بسیاری در حق این استان شده و اگر بیشتر از صد نفر در طول نه ماه جان خود را در جاده اردبیل - مغان از دست داده‌اند هیچ همخوانی با ایجاد و برقراری عدالت اجتماعی ندارد.

بدری تصریح کرد: انتظار داریم تا پایان دولت پروژه راه‌آهن اردبیل نیز طبق وعده‌ها و شعارها حتماً به سرانجام برسد و در توسعه بزرگراه‌های استان آن طور که باید اقدام شود چرا که این خواسته‌ها جزو مطالبات به حق مردم است و بی‌توجهی به این موضوع قابل قبول نخواهد بود.

وی اظهار کرد: استان اردبیل با تولید ۴.۵ میلیون تن محصول کشاورزی قطب کشاورزی کشور است که در این زمینه بی‌توجهی به صنایع تبدیلی و تکمیلی خسران بزرگی به اقتصاد کشاورزان استان زده و به همین منظور انتظار می‌رود برای راه‌اندازی این مراکز نیز با همکاری بخش خصوصی اقدامات لازم و اساسی مبنای کار قرار گیرد.

کد خبر: ۶۲٬۷۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha