۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
عملکرد موفق قم در راستای جهش تولید/ تأکید بر حل مشکلات سرمایه‌گذاران
استاندار قم مطرح کرد؛

عملکرد موفق قم در راستای جهش تولید/ تأکید بر حل مشکلات سرمایه‌گذاران

قم- سرمست، استاندار قم با اشاره به اهمیت تلاش برای خنثی کردن تحریم‌های ظالمانه دشمنان، اظهار کرد: عملکرد قم در راستای رونق تولید و مقابله با آثار این تحریم‌ها موفق بوده است.

به گزارش بازار به نقل از استانداری قم، بهرام سرمست در جلسه کارگروه اقدام (مقابله با تحریم) استان قم طی سخنانی تلاش برای کم اثر کردن تحریم‌ها را اولویت دولت دانست و گفت: در استان قم نیز تلاش مسئولان همواره بر حمایت از تولید و فعالان اقتصادی بوده است.

وی طرح کارت ویژه سرمایه‌گذاران برای ملاقات خصوصی با مدیریت استان را مورد توجه قرار داد و گفت: حل مشکلات سرمایه‌گذاران و اشتغال آفرینان همواره مورد تأکید مدیریت استان است و برنامه‌های منظم سه شنبه‌های اقتصادی گام مؤثری در تحقق شعار جهش تولید در استان بوده است.

استاندار قم در ادامه امنیت سرمایه‌گذاری را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: تعامل دستگاه‌های نظارتی در استان قم در این راستا مطلوب بوده است.

وی با اشاره به همدلی مسئولان استان برای توسعه اشتغال و کارآفرینی، افزود: از عملکرد حمایتی تشکیلات قضایی و سایر دستگاه‌های حاکمیتی رضایت داریم.

سرمست، استفاده از نظرات مشورتی سایر دستگاه‌ها در جلسات را نیز از سیاست‌های مدیریت استان دانست و خاطرنشان کرد: معتقد به استفاده از همه ظرفیت‌ها در راستای بهبود وضعیت معیشتی، امنیتی و اجتماعی هستیم.

وی بیان کرد: کارگروه اقدام می‌تواند جنبه مشارکت همه مسئولان در پیشبرد برنامه‌های نظام را تقویت کند.

استاندار قم همچنین با بیان اینکه حمایت مراجع عظام تقلید و حوزه‌های علمیه همواره برای مدیریت استان در همه موارد خصوصاً در راستای رونق تولید دلگرم کننده است، ادامه داد: این حمایت‌ها مسئولیت مدیران در خدمت به مردم را مضاعف می‌کند.

کد خبر: ۶۲٬۷۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha