۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
 ۹۴۱ میلیارد تومان پروژه در صنعت آب و برق اردبیل اجرایی شد
مدیرعامل شرکت توزیع برق اردبیل:

۹۴۱ میلیارد تومان پروژه در صنعت آب و برق اردبیل اجرایی شد

اردبیل- قدیمی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اردبیل گفت: تاکنون ۹۴۱ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در اجرای پروژه‌های صنعت آب و برق استان انجام شده است.

حسین قدیمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: از سال گذشته اجرای پویش «الف-ب ایران» را در حوزه صنعت آب و برق کشور شاهد بودیم که در قالب این پویش طرح‌های خوبی نیز در استان اردبیل اجرایی شد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته و با اجرای این پویش به صورت هفتگی شاهد اجرای طرح‌هایی در صنعت آب و برق سراسر کشور بودیم به طوریکه ۲۲۷ طرح با ۳۳ هزار میلیارد تومان در سال گذشته در کشور در این زمینه اجرایی و عملیاتی شد.

اجرای ۲۵۰ طرح در قالب پویش «الف-ب ایران»
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت:‌ در سالجاری نیز تاکنون ۲۵۰ طرح در قالب پویش الف. ب.ایران با سرمایه‌گذاری ۵۰ هزار میلیارد تومان اجرایی و عملیاتی شده که با افتتاح این طرح‌ها با حضور رئیس جمهور و وزیر نیرو شاهد توسعه صنعت آب و برق کشور بودیم.

قدیمی افزود: در استان اردبیل نیز پروژه‌های متعددی در صنعت آب و برق در قالب این پویش اجرایی و عملیاتی شده به طوریکه تاکنون به ارزش ۹۴۱ میلیارد تومان طرح‌ها و پروژه‌ها در این بخش افتتاح شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: با حضور وزیر نیرو آیین قدردانی و تجلیل از دست‌اندرکاران پویش الف. ب.ایران را به صورت سراسری و در استان اردبیل شاهد بودیم که به نمایندگی از مدیران دستگاه‌های صنعت آب و برق از استاندار اردبیل و مدیران استانی تجلیل شد تا زمینه برای تقویت و توسعه فعالیت‌ها در این بخش بیش از گذشته فراهم آید.

کاهش و بهینه‌سازی مصرف برق در مجموعه‌های صنعتی، تجاری و خانگی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اردبیل اضافه کرد: ما در کنار تلاشی که پیمانکاران و مشاوران انجام می‌دهند، اجرای طرح‌های متعددی را در صنعت آب و برق شاهد هستیم به طوریکه در صنعت برق استان فعالیت‌های مثبت و فراگیری انجام شده که ماحصل آن کاهش و بهینه‌سازی مصرف برق در مجموعه‌های صنعتی، تجاری و خانگی بوده است.

قدیمی در ادامه بیان کرد: ما توانستیم در کنار افتتاح نیروگاه‌های مولد و خورشیدی در مناطق مختلف استان و همچنین نیروگاه‌هایی با مقیاس کوچک، به نوسازی سیم‌های برق از مسی به خودنگهدار اقدام کرده و طرح‌های توسعه صنعتی را نیز به خوبی اجرا کنیم.

وی اظهار کرد: تلاش ما بر این است تا صنایع بیشترین بهره را از برق برای افزایش تولید خود به کار گیرند تا در سال جهش تولید بتوانیم اهداف مورد نظر را در این حوزه تحقق ببخشیم.

کد خبر: ۶۲٬۶۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha