۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
۶۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه آب‌وخاک استان سمنان هزینه شده است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

۶۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه آب‌وخاک استان سمنان هزینه شده است

سمنان – رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه اجرای پروژه‌های آب‌وخاک در اولویت نخست این سازمان قرار دارد، گفت: در طی سال جاری ۶۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه آب‌وخاک استان سمنان هزینه شده است.

سید حسن میرعماد در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه در طی سال جاری ۶۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه آب‌وخاک استان سنان هزینه شده است، اظهار داشت: در این مدت اقدامات مطلوبی در حوزه مسائل زیربنایی انجام‌شده است.

وی با اشاره به اینکه ۳۴ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان سمنان مجهز به سیستم‌های نوین آبیاری شده است، افزود: پوشش ۱۰۰ درصدی سیستم‌های نوین آبیاری در بخش کشاورزی استان از رویکردهای مهم این سازمان در سال جاری بود که با توجه به بحران کم‌آبی در دستور کار قرار گرفت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه تأمین امنیت غذایی از دیگر سیاست‌های جدی این سازمان محسوب می‌شود، گفت: به دنبال کشت محصولاتی در استان سمنان هستیم که مصرف آب کمتر و درآمد بیشتر برای کشاورزان داشته باشد.

میرعماد با تأکید بر اینکه ۴۵ هزار بهره‌بردار بخش کشاورزی در استان فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: حفظ منابع آب‌وخاک، تأکید بر بهره‌وری، توسعه کشت گلخانه‌ای و توسعه تولید محصولات گیاهان دارویی از دیگر رویکردها و اهداف سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان است.

کد خبر: ۶٬۲۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha