۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
شرکت سرمایه گذاری استان همدان تابع سیاستهای دولت و سازمان بورس باشد
معاون استاندار همدان:

شرکت سرمایه گذاری استان همدان تابع سیاستهای دولت و سازمان بورس باشد

همدان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: شرکت سرمایه گذاری استان همدان باید طبق سیاستهای دولت و سازمان بورس عمل کند.

به گزارش خبرنگار بازار؛ ظاهر پورمجاهد ظهر سه شنبه در جلسه بررسی عملکرد شرکت سرمایه گذاری استان همدان عنوان کرد: باید اطلاع رسانی برای ثبت نام مشمولان غیرمستقیم سهام عدالت در سامانه سجام به صورت مستمر انجام شود.

وی با بیان اینکه شرکت سرمایه گذاری استان همدان باید مقدمات برگزاری مجمع الکترونیکی را فراهم کند، گفت: شرکت سرمایه گذاری استان همدان باید تابع سیاستهای دولت و سازمان بورس عمل کند.

۱۶۹ هزار نفر از مشمولان غیر مستقیم سهام عدالت در استان همدان در سامانه سجام ثبت نام کرده اند

پورمجاهد با تاکید بر اینکه تلاش همه دستگاه ها از جمله اقتصادی و دارایی، بورس و شرکت سرمایه گذاری باید حفظ و مدیریت درست سهام سهامداران باشد، افزود: ۱۶۹ هزار نفر از مشمولان غیر مستقیم سهام عدالت در استان همدان در سامانه سجام ثبت نام کرده اند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان نیز در این جلسه گفت: باید با سازو کار جدید هیئت مدیره شرکت های سرمایه گذاری استان همدان باز سازی شود و افراد با صلاحیت علمی و اجرایی مدیریت نزدیک به یک میلیون نفر از سهامداران سهام عدالت را بر عهده بگیرند.
 
ناصر محمودی تاکید کرد: تلاش همکاران امور اقتصادی و دارایی در استان همدان این است که سهام عدالت برای سهامداران دارای ارزش افزوده شده و رضاییت مندی مردم که هدف غایی دولت است فراهم شود.

مجمع الکترونیکی شرکت سرمایه گذاری استان همدان دی ماه برگزار خواهد شد
وی با یادآوری اینکه مجمع الکترونیکی شرکت سرمایه گذاری استان همدان دی ماه برگزار خواهد شد؛ گفت: نظرات کارشناسی و مشکلات آزادسازی سهام عدالت بارها به وزارت اقتصادی و دارایی ارسال شده و برای اطلاع از روند و جزییات سهام عدالت مکاتبات با فرمانداری ها، ائمه جمعه و مدیران بانک ها صورت گرفته است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان اضافه کرد: با توجه به اینکه شرط دریافت سود مشمولان غیر مستقیم سهام عدالت ثبت نام در سامانه سجام است ذیحسابان دستگاه های اجرایی موظف شده اند با همکاری روابط عمومی آن دستگاه اطلاع رسانی در این زمینه را مورد توجه قرار دهند.

مدیر بورس منطقه ای همدان نیز از تایید صورت های مالی شرکت سرمایه گذاری استان همدان در سازمان بورس خبرداد و گفت: با توجه به پذیرش و معامله سهام شرکت سرمایه گذاری استان همدان در بورس اوراق بهادار از سهامداران هم استانی سهام عدالت که روش غیر مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده و تاکنون کد بورسی دریافت نکرده اند، درخواست شده هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت از طریق دفاتر منتخب پیشخوان دولت و یا نرم افزارهای تلفن همراه مربوطه اقدام و کد بورسی خود را دریافت کنند.

دریافت مرحله آتی سود سهام منوط به ثبت نام در سامانه سجام و داشتن کد بورسی خواهد بود

کامران حسن زاده با تاکید بر اینکه دریافت مرحله آتی سود سهام منوط به ثبت نام در سامانه سجام و داشتن کد بورسی خواهد بود، گفت: ثبت نام در سامانه سجام مزایای دیگری از جمله مشارکت در تصمیم گیریها و شرکت در مجامع عمومی شرکت را در پی خواهد داشت.

وی با یادآوری اینکه انتخابات مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری استانی به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد و لازمه شرکت در مجمع و انتخابات الکترونیک این است که افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند در سامانه سجام ثبت نام کرده و کد بورسی داشته باشند، افزود: اگرچه هرگونه تصمیم درخصوص سهام عدالت بر عهده مشمول و بر اساس توانمندی و دانش و تشخیص اوست اما توصیه شده اگر افراد نیاز مبرمی به پول سهام عدالت ندارند از فروش شتاب زده سهام خودداری و برای برخورداری از مزایای آن با دید بلندمدت سهام خود را نگهداری کنند.

کد خبر: ۶۲٬۵۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha