۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
ثبت رشد ۳۲۹ هزار میلیارد ریالی پرتفوی «صبا» در ۶ ماه

ثبت رشد ۳۲۹ هزار میلیارد ریالی پرتفوی «صبا» در ۶ ماه

شرکت سرمایه گذاری صبا تامین در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس از رشد ۳۲۹ هزار و ۱۵ میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریالی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرمایه گذاری صبا تامین در فعالیت ۶ماهه منتهی به ۳۰آبان ۱۳۹۹، با سرمایه ۱۵هزار میلیارد ریالی توانسته برای هرسهم ۲هزار و ۸۳۱ریال سود بسازد.

این شرکت در صورت سود و زیان خود به سود عملیاتی ۴۲هزار و ۹۶۸میلیارد ریال اشاره کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته با رشد ۱۳۵درصدی مواجه شده است.

صبا در این گزارش سود خالص را ۴۲هزار و ۴۶۳میلیارد ریال و سود انباشته در پایان دوره را ۴۳هزار و ۷۳۹میلیارد ریال اعلام کرده است.

با توجه به صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس، این شرکت با رشد ۳۲۹هزار و ۱۵میلیارد و ۸۸۱میلیون ریالی همراه شده است که بهای تمام شده آن با ۲۸هزار و ۸۵۷میلیارد ریالی به ۸۳هزار و ۷۲۶میلیارد ریال رسید و ارزش بازار با رشد ۱۰۶هزار و ۸۶۸میلیارد ریالی به ۴۱۲هزار و ۷۴۲میلیارد ریال بالغ شده است.

شرکت سرمایه گذاری صبا تامین در آخرین گزارشی که منتشر کرده به واگذاری سهام اشاره کرد که مبلغ آن به ۶۱هزار و ۷۹۳میلیارد ریال رسیده و سود این واگذاری بالغ بر ۴۰هزار و ۹۱۱میلیارد ریال است. از سوی دیگر کل مبلغ بهای تمام شده در بورس به ۴۰هزار و ۸۷۹میلیاردریال رسید.

این شرکت اقدام به ثبت افزایش سرمایه از مبلغ ۱۵هزار میلیارد ریال به ۴۵هزار میلیارد ریال کرده است که از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران برای تأسیس شرکت سبدگردان تامین می شود.

«صبا» سیاست شرکت همواره در جهت حفظ منافع ذی نفعان من جمله سهامدار عمده، بستانکاران و در سطحی بالاتر، جامعه قرار دارد و بر همین اساس با توجه به شرایط روز تصمیمات سرمایه گذاری اتخاذ می شود.

کد خبر: ۶۲٬۴۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha