۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
پاسخگویی به یک میلیون و ۳۸۵ هزار تماس مخابراتی مشترکان کردستانی
مدیر مخابرات منطقه کردستان خبرداد:

پاسخگویی به یک میلیون و ۳۸۵ هزار تماس مخابراتی مشترکان کردستانی

کردستان- حکمت، مدیر مخابرات منطقه کردستان از پاسخگویی به یک میلیون  ۳۸۵ هزار تماس مشترکان استان با مرکز ۲۰۲۰ طی ۹ ماهه سال جاری خبرداد.

آزاد حکمت در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مرکز تماس ۲۰۲۰  در راستای مشتری مداری و پاسخگویی صحیح به مشتریان در استان کردستان هم چون دیگر استان های کشور راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات از سوی این مرکز ۲۴ ساعته است، اضافه کرد: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه یک میلیون و ۳۸۵ هزار  مورد تماس با مرکز ۲۰۲۰ توسط مشترکان مخابرات استان گرفته شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان  با بیان اینکه زمان انتظار برای پاسخگویی به مشترکان استان حداکثر دو دقیقه و ۳۰ ثانیه بوده است، افزود: زمان مکالمه هم یک دقیقه و ۳۵ ثانیه بوده است.

حکمت با اعلام اینکه یک درصد تماس های مشترکان استان با ۲۰۲۰ از دست رفته است، گفت: ۹۹ درصد مشکلات و سوالات مشترکان در همان لحظه تماس پاسخ داده شده است.

وی یادآور شد: بعد از شیوع بیماری کرونا میزان استفاده از اینترنت در استان هم مانند کشور افزایش پیدا کرده است و مشترکان بیشتری به دلیل عدم آشنایی با نرم افزارهای جدید در فضای مجازی  و آموزشی با مرکز ۲۰۲۰ تماس گرفتند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان  اظهار داشت: در حال حاضر دو میلیون و ۱۵۶ هزار و ۵۹۶ خط تلفن همراه و ١٦٨ هزار و ۵۷۲ پورت اینترنت خانگی مخابرات در کردستان وجود دارد.

کد خبر: ۶۲٬۴۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha