۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
رانت‌خواران مشکلات اقتصادی را چندین برابر کرده‌اند/ لزوم تعیین تکلیف سهام عدالت جاماندگان
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

رانت‌خواران مشکلات اقتصادی را چندین برابر کرده‌اند/ لزوم تعیین تکلیف سهام عدالت جاماندگان

اردبیل- نظری‌خانقاه، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: متأسفانه در شرایط کنونی عده‌ای رانت‌خوار مشکلات اقتصادی مردم را چندین برابر کرده‌اند و با بی‌وجدانی میدان‌دار بازار اقتصاد کشور شده‌اند.

سید غنی نظری خانقاه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: عده‌ای با ایجاد دعواهای غیرواقعی و بی‌خاصیت ذهن مردم را مغشوش کرده و در راستای چندین برابر کردن مشکلات اقتصادی مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و هر روز مشکلات اقتصادی را در کشور چندین برابر می‌کنند.

وی با اشاره به این که حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در حال حاضر مهم‌ترین مسئله است، بیان کرد: در این راستا مجلس درصدد است با اتحاد و هم‌افزایی در راستای تعیین تکلیف سهام عدالت جاماندگان ورود پیدا کرده و بازار بورس را برای کمک به مردم تقویت کند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد ضعیف وزیران نیز ادامه داد: هیچ حرف و شعاری تاکنون مشکلی را حل نکرده و تنها خواسته مردم انجام اقدامی عملی از طرف وزیران است و در این زمینه فرهنگیان به دنبال اجرای صحیح رتبه‌بندی معلمان هستند که امید می‌رود در این زمینه اقدامات قابل توجهی انجام یابد.

نظری‌خانقاه ادامه داد: حل مشکلات آب شرب مناطق روستایی و شهری و نیز حمایت از کشاورزان و جلوگیری از مهاجرت اولویت اساسی است و در این زمینه نیاز است برای جلب رضایت مردم اقدامات مناسبی متناسب با افزایش تورم انجام یابد.

وی تصریح کرد: نباید شرایط به گونه‌ای باشد که ما شرمنده کارگران بیکاری باشیم بلکه باید رسالت دینی و انسانی مسئولان و نخبگان جامه عمل پوشانده و مشکلات و موانع کشور را با برنامه‌ریزی‌های اساسی برطرف کرده و شاهد تحقق اهداف مورد نظر باشیم.

کد خبر: ۶۲٬۴۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha