۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
بازگرداندن حدود ۱۷.۵ هکتار از اراضی دولتی همدان به بیت‌المال
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان عنوان کرد:

بازگرداندن حدود ۱۷.۵ هکتار از اراضی دولتی همدان به بیت‌المال

همدان - مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: نیروهای مستقر در یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان همدان ۱۷.۶ هکتار از اراضی دولتی به ارزش ۶۵۲ میلیارد تومان را به اموال دولت بازگرداندند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان همدان؛ داریوش حسینی بیان کرد: نیروهای مستقر در یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان همدان با امکانات موجود در ۹ ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۷.۶ هکتار از اراضی دولتی استان همدان به ارزش ۶۵۲ میلیارد تومان را به اموال دولت بازگرداندند.

وی عنوان کرد: ۴۶ مورد در شهرستان همدان، ۶ مورد در شهرستان نهاوند، دو مورد در شهرستان تویسرکان؛ سه مورد در شهرستان اسدآباد و در شهرستان های ملایر، رزن  و کبودرآهنگ هر کدام یک مورد رفع تصرف انجام شده است.

حسینی تصریح کرد: مأموران یگان حفاظت از اراضی دولتی راه و شهرسازی همدان در سراسر استان به صورت ۲۴ ساعته و در دو شیفت با اولویت ‌بندی و مشخص شدن مناطق حساس از نظر تخریب و تصرف به گشت‌زنی مشغول فعالیت هستند.

وی از شهروندان خواست در زمان خرید زمین و ملک در خصوص اسناد قانونی از قبیل اخذ سند از سازمان‌های مربوطه استعلام صورت گرفته چرا که بسیاری از افراد قولنامه ملکی را خریداری و بعد مشخص شده که ملک خریداری شده جزو اراضی ملی و دولتی بوده و در این صورت خریدار با رفع تصرف اراضی ملی متحمل ضررهای غیرقابل جبران خواهد بود.

حسینی اطلاع رسانی مردمی را عاملی موثر در کاهش تصرف اراضی ملی اعلام و عنوان کرد: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص تصرف، تعرض، تجاوز و دخالت افراد سودجو در اراضی دولتی را از طریق شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ اعلام و این یگان را در جریان بگذارند.

کد خبر: ۶۲٬۴۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha