۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
متخلفان اقتصادی در قزوین ۶۰۰ میلیارد ریال جریمه شدند
مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین:

متخلفان اقتصادی در قزوین ۶۰۰ میلیارد ریال جریمه شدند

قزوین- مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: تا پایان آذر ماه امسال، متخلفان اقتصادی به پرداخت ۶۰۵ میلیارد و ۴۰۷ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

هوشنگ محمدی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: هفت هزار  پرونده از ابتدای سال تاکنون با موضوع تخلفات صنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، درمان و دارو در تعزیرات حکومتی قزوین تشکیل شده و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی افزود: از این میزان پرونده؛ پنج هزار و ۸۴۲ جلد مربوط به پرونده های کالا و خدمات و تخلفاتی نظیر گران فروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت کالاها بوده است که در بازه زمانی سه روز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات قزوین ادامه داد: ۵۷۶پرونده نیز در این مدت در زمینه قاچاق کالا و ارز تشکیل شده است که بیشتر آنها مربوط به سوخت، دخانیات و محصولات بهداشتی و آرایشی بوده است که در بازه زمانی ۱۰ روز رسیدگی شد. همچنین ۵۸۴ پرونده در زمینه دارو و درمان تشکیل شده است.

وی یادآور شد: در خصوص عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا پرونده‌ها با عناوین عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، گرانفروشی اقلام بهداشتی، فروش اقلام بهداشتی تاریخ مصرف گذشته، تقلب، عرضه و فروش کالاهای قاچاق بهداشتی قاچاق رسیدگی شده و در مجموع به پرداخت بیش از ۶۰۵ میلیارد و ۷۱۰میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم شدند.

کد خبر: ۶۲٬۴۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha