۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۷
رئیس جمهور به جای پرداختن به حواشی به اصل موضوع بپردازد| وزارت بازرگانی راه حل گرانی ها نیست
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با بازار:

رئیس جمهور به جای پرداختن به حواشی به اصل موضوع بپردازد| وزارت بازرگانی راه حل گرانی ها نیست

محمدرضا میرتاج الدینی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: ایجاد وزارت بازرگانی به هیچ وجه نمی توانست گره گشا و راه حل مهار گرانی ها در جامعه شود.

حجت الاسلام  سید محمدرضا میرتاج الدینی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به فرافکنی دولت پیرو تشکیل وزارت بازرگانی در کشور گفت: متاسفانه رئیس جمهور روی شکل و ابعاد سازمان ها تمرکز دارد تا ماهیت آنها.

وی تاکیدکرد: رئیس جمهور می تواند قائم مقامی را پیرو ماموریت های مربوط به بازرگانی در وزات صمت به کار گیرد لذا اگر این جایگاه در وزارت صمت تعریف شود هماهنگی ها در واردات و صادرات شکل خواهد گرفت.

این نماینده مجلس با بیان اینکه یکی از  علت های ادغام وزارت بازرگانی با صمت هماهنگی بین این وزراتخانه ها بود، اظهارداشت: این وزرات خانه پیش تر هماهنگ نبود و ما در برخی از مواقع می دیدیم که واردات انجام می شد و تولید داخل با مشکل مواجه می شد.

میر تاج الدینی با بیان اینکه حتی مجلس هم راستا با مجلس دهم تشکیل وزرات بازرگانی را نپذیرفت، اظهارداشت: در حال حاضر ما در پایان عمر دولت قرار داریم و پیشنهاد می کنیم رئیس جمهور به جای اینکه به این گونه حواشی بپردازد، برود و اصل موضوع را پیگیری کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان داشت: ایجاد وزرات بازرگانی به هیچ وجه نمی توانست گره گشا و راه حل مهار گرانی ها در جامعه شود.

کد خبر: ۶۲٬۳۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha