۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
آمادگی وزارت ارتباطات با ایجاد پارک اقتصاد دیجیتال در سمنان
در نشستی تاکید شد؛

آمادگی وزارت ارتباطات با ایجاد پارک اقتصاد دیجیتال در سمنان

سمنان- رئیس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور با بیان اینکه در نامه‌ای به شخص وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، آمادگی در خصوص افتتاح پارک اقتصاد دیجیتال سمنان اعلام شده است، گفت: آمادگی داریم تا برای ایجاد این پارک در سمنان همکاری کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد جعفر صدیق دامغانی‌زاده عصر دوشنبه در جلسه ویدئوکنفرانسی هماهنگی و بررسی روند اجرایی راه اندازی پارک اقتصاد دیجیتال سمنان در استانداری ضمن بیان اینکه در نامه‌ای به شخص وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، آمادگی در خصوص افتتاح پارک اقتصاد دیجیتال سمنان اعلام شده است، ابراز کرد: این مرکز می تواند در زمینه اشتغال زایی نقش همی داشته باشد.

وی با بیان اینکه آمادگی وزارت ارتباطات با ایجاد پارک اقتصاد دیجیتال در سمنان کسب شده است، افزود: استفاده از حداکثر ظرفیت استان سمنان در بخش های مختلف یکی از مسائلی است که باید بر روی آن تاکید کرد.

روند مثبت اجرایی
مشاور وزیر ارتباطات با بیان اینکه بازدید از مکان انتخابی و نهایی شدن روند پارک اقتصاد دیجیتال استان سمنان صورت گرفته است، گفت: روند این پارک مثبت ارزیابی می شود.

صدیق دامغانی زاده با بیان اینکه طراحی برای تجهیز  پارک اقتصاد دیجیتال سمنان در دستور کار قرار گرفته است، تاکید کرد: اقدامات خوبی در سطح استان برای این مرکز صورت گرفته که امیدواریم به زودی نتیجه بخش باشد.

وی همکاری به منظور استقرار هرچه سریع‌تر این واحد در استان سمنان را خواستار شد و گفت: پارک اقتصاد دیجیتال در زمینه اشتغال زایی می تواند سرآمد باشد.

اجرای زیرساخت ها
معاون توسعه منابع انسانی استانداری سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه مسئولان وزارت ارتباطات از محل پارک اقتصاد دیجیتال سمنان بازدید کرده‌اند، گفت: روند خوبی در زمینه تجهیز و ساخت این مرکز در سمنان در حال انجام است.

فاطمه منصوری با بیان اینکه زیرساخت‌های مد نظر وزارت ارتباطات در حال انجام است، تاکید کرد: زیرساخت‌ها و محوطه سازی این پروژه تا کنون انجام شده و به زودی ان شالله می توانیم پایان این پروژه مهم در زمینه اشتغال و اقتصاد را شاهد باشیم.

وی تقویت بیشتر شرکت‌های نوآور و راه اندازی شرکت های فناور را یکی از مهمترین کار ویژه های پارک اقتصاد دیجیتال سمنان دانست و ابراز کرد: مسئولان و متصدیان امر نسبت به شناسایی شرکت‌های فن‌آور، جوان و شتاب دهنده برای حضور در پارک اقدام کنند.

ضرورت تحویل ساختمان
حسن سعدالدین مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان نیز در این نشست گزارشی از روند اجرایی پارک اقتصاد دیجیتال سمنان ارائه کرد و گفت: زیرساخت‌ها از آب و برق و تأسیسات مهیا شده است.

وی با بیان اینکه در این پروژه محوطه سازی نیز در حال انجام است، افزود: تجهیز و اقدامات حول راه اندازی پارک اقتصاد دیجیتال سمنان توسط وزارت ارتباطات و تحویل ساختمان به زودی صورت گیرد تا بتوانیم کار را آغاز کنیم.

کد خبر: ۶۲٬۲۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha