۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
مدیران دستگاه های اجرایی استان همدان در حوزه گردشگری همبستگی ندارند
رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان همدان:

مدیران دستگاه های اجرایی استان همدان در حوزه گردشگری همبستگی ندارند

همدان - رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان همدان از نبود اتحاد و همبستگی بین مدیران دستگاه های اجرایی استان همدان در حوزه گردشگری انتقاد کرد.

به گزارش بازار؛ مهرداد ضیائی مهر گفت: متاسفانه به کارگیری مدیران غیرمتخصص در حوزه تخصصی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باعث بی ‌توجهی و آسیب به این حوزه شده است.

وی با اشاره به شرایط کنونی با شیوع ویروس کرونا و آسیب های آن به حوزه گردشگری، اظهار کرد: در کمتر استانی برنامه‌ای برای پساکرونا و رفع مشکلات و دغدغه‌های حوزه گردشگری تدوین شده و استان همدان نیز از این موضوع مستثنی نیست.

ضیایی مهر با بیان اینکه هیچ گونه همبستگی بین ادارات استان همدان برای اقدامات حوزه گردشگری وجود ندارد، افزود: رایگان کردن احداث هتل در راستای حمایت از سرمایه گذاران و رونق صنعت گردشگری توسط شورای شهر همدان در دوره‌های چهارم و پنجم اقدام ارزشمندی بود که این‌گونه اقدامات می‌تواند در رونق صنعت گردشگری و اقتصاد استان همدان تاثیرگذار باشد.

وی اضافه کرد: اگر ما ادعای پایتخت تاریخ و تمدن کشور را داریم و جزو پنج استان گردشگری کشور هستیم باید به مشکلات این حوزه نیز بپردازیم به خصوص در حال حاضر و شرایط شیوع ویروس کرونا می‌توانیم از این فرصت برای رفع مشکلات برای پساکرونا استفاده کنیم

کد خبر: ۶۲٬۲۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha