۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
نزدیک شدن خودرویی‌های بورس به حمایت قوی و احتمال پرقدرت شدن در آینده‌ای نزدیک
بازار بررسی می‌کند؛

نزدیک شدن خودرویی‌های بورس به حمایت قوی و احتمال پرقدرت شدن در آینده‌ای نزدیک

خودرویی های بورس به محدوده حمایت قوی نزدیک شده اند و اندیکاتورها خبر بازگشت قریب الوقوع این گروه جذاب بورسی را می دهند.

وحید بلالی؛ بازار: شاخص کل در یک محدوده قیمتی حمایتی قرار گرفته است و خودرویی های بورس تا جایی که می توانستند اصلاح کرده اند و یکی از گروه های مستعد رشد در این هفته و هفته آینده هستند.

شاخص خودرویی ها امروز باز هم ریزشی بود و توانست خود را به محدوده حمایتی قوی نزدیک کند، انتظار دارم در دو روز آینده به این محدوده حمایتی برخورد و به سمت بالا پرتاب شود.

برای بررسی دقیقتر روند گروه خودرویی، نمایی نزدیک بر روند اندیکاتورها می اندازیم، اندیکاتور سی سی آی طبق تصویر به محدوده حمایتی قوی رسیده و مقدمات صعود را آماده می کند، حجم معاملات به کمترین مقدار در یک ماه گذشته رسیده و این امر نشان دهنده تضعیف روند منفی خودرویی ها و آغاز روند صعودی دارد، استوک استیک به کف حمایتی رسیده و انتظار می رود بعد از برخورد با کف حمایتی باز هم پرقدرت به سمت بالا به حرکت در بیاید. واگرایی مثبت در مکدی مشخص است، تنها ضعف گروه خودرویی تایید نشدن توسط پول هوشمند است که انتظار می رود در دو روز آینده این مشکل نیز رفع شود.

بررسی اندیکاتورهای بالا در تایم فریم یک ساعته ، داده های ما را تائید می کند و خبر از رشدی قریب الوقوع در گروه خودرویی در اواخر این هفته یا اوایل هفته آینده می دهد.

کد خبر: ۶۲٬۱۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha