۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
تمدید فرصت متقاضیان مسکن ملی برای تکمیل آورده نقدی/۱۴ هزار نفر واجد شرایط هستند
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان عنوان کرد:

تمدید فرصت متقاضیان مسکن ملی برای تکمیل آورده نقدی/۱۴ هزار نفر واجد شرایط هستند

همدان - حسینی؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از تمدید فرصت متقاضیان مسکن ملی برای تکمیل و پرداخت آورده نقدی تا پنجم دی ماه خبر داد و گفت: ۱۴ هزار نفر در استان همدان واجد شرایط شناخته شده اند.

داریوش حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه آخرین مهلت نام نویسی مسکن ملی ۳۰ شهریور بود که برای آخرین بار تا ساعت ۲۴ جمعه پنجم دی فرصتی دوباره برای کسانی که مدارک خود را تکمیل کرده اند اما در تأمین آورده نقدی خود دچار مشکل بودند تعیین شده است، گفت: کسانی که پول واریز کرده و پیامکی دریافت نکرده اند می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام و وارد کردن کد رهگیری خود از آخرین وضعیت پرونده خود مطلع شوند.

حسینی با اشاره به اینکه در استان همدان و در طرح اقدام ملی تولید مسکن ۱۴ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند، عنوان کرد: یکی از پروژه های طرح اقدام ملی تولید مسکن استان همدان پروژه ۱۰۴ واحدی شهرک مدنی است که با کارگزاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) عملیات خاکبرداری آن شروع شده است.

وی با بیان اینکه اراضی که به طرح اقدام ملی تولید مسکن در استان همدان تخصیص یافته به دو دسته تقسیم شده و شامل شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمیعت و بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است، تاکید کرد: در طرح اقدام ملی تولید مسکن، شرایط متقاضیان شامل تاهل، فاقد مالکیت مسکونی از اول فروردین ماه سال ۸۴، عدم استفاده از امکانات دولتی و تسهیلات یارانه‌دار در موضوع مسکن و همچنین سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا است.

حسینی افزود: پس از تعیین تکلیف متقاضیان مرحله نخست نام نویسی جدیدی برای مسکن ملی صورت خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان همچنین با یادآوری اینکه مالکان واحدهای فرسوده استان همدان و شهرستان های اطراف می توانند برای نوسازی واحد های فرسوده خود تسهیلات ودیعه اسکان موقت خود به مبلغ ۳۰ میلیون تومان را از صندوق کار آفرینی امید دریافت کنند، افزود: مالکان می توانند برای بازسازی و نوسازی واحد های فرسوده خود به ازای هر واحد ۸۰ میلیون تومان وام گرفته که ۴۰ میلیون آن با نرخ ۹ درصد، ۲۰میلیون آن با نرخ ۱۸درصد و ۲۰میلیون بعدی با نرخ ۱۶ درصد است.

وی تاکید کرد: منابع این امکانات در دست بانک مسکن بوده و حدود ۴۰ هزار واحد در کل کشور جاری شده که سهم استان همدان حدود ۳۰۰۰ واحد است.

کد خبر: ۶۲٬۱۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha