۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
آماده بازسازی قره‌باغ هستیم
معاون استاندار اردبیل:

آماده بازسازی قره‌باغ هستیم

اردبیل- عزیزی، معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل با استقبال از بازسازی قره‌باغ از آمادگی استان برای اعزام نیروهای مهندسی و فعال در بخش ساخت و ساز به این منطقه خبر داد.

ارژنگ عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، ضرورت تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی را یادآور شد و بیان کرد: یک و نیم ماه قبل این طرح برای اجرا به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ابلاغ شده ولی با تشکیل کمیته‌ای سعی بر این است تا موانع و مشکلات بر سر راه تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی مرتفع و یک وضعیت با ثبات و مطلوبی را در این حوزه به دست آوریم.

وی ادامه داد: برای تسویه بدهی فعالان اقتصادی به بانک‌ها با شرایط مناسب اطلاع‌رسانی انجام شده و خود بانک‌ها نیز می‌توانند در این زمینه به صاحبان طرح‌ها اعلام کنند تا از شرایط به وجود آمده استفاده کنند.

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل اظهار کرد: امیدواریم با استقبال سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی بر مبنای قرارداد اولیه تسویه بدهی بانکی انجام شده و فشار مضاعفی برای تولیدکنندگان به وجود نیاید.

عزیزی در ادامه با استقبال از بازسازی قره‌باغ و آمادگی استان برای اعزام نیروهای مهندسی و فعال در بخش ساخت و ساز تصریح کرد: اعزام این نیروها می‌تواند فرصت خوبی را در تحول نظام مهندسی و ساخت و ساز به وجود آورد و سرمایه‌گذاران هم می‌توانند زنجیره تولید خود را به خارج از کشور نیز گسترش دهند.

کد خبر: ۶۲٬۰۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha