۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
تسهیلات خسارت دیدگان بخش کشاورزی امهال می شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی:

تسهیلات خسارت دیدگان بخش کشاورزی امهال می شود

مشهد- تسهیلات خسارت دیدگان بخش کشاورزی ناشی از حوادث غیر مترقبه در راستای بند (خ) ماده ۳۳ قانون برنامه ششم توسعه کشور امهال می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی، محمد رضا اورانی گفت: بر اساس جلسه کارگروه  تخصصی خشکسالی، سرمازدگی و مخاطرات کشاورزی، وام های بهره برداران خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه بخش کشاورزی در راستای بند (خ) ماده ۳۳ قانون برنامه ششم توسعه کشور تا سقف تسهیلات دریافتی به مبلغ یک میلیارد ریال ، مشمول امهال تسهیلات خواهد شد.

وی بیان کرد: کارگروه مربوطه شامل فرمانداری ها، مدیریت جهاد کشاورزی و بانک عامل در شهرستان‌ها بوده که نسبت به بررسی و اعلام نظر در خصوص افراد واجد شرایط اقدام می‌کنند.

وی اظهار داشت: کشاورزانی که از بانک‌های عامل، در بخش کشاورزی از جمله زراعت، باغبانی، پرورش دام و طیور و آبزیان، جنگلداری و مرتعداری تسهیلات دریافت کرده اند و سر رسید بدهی آن‌ها از تاریخ اول مهرماه ۹۶تا ۲۹اسفند ۹۹است و خسارت وارده به آن‌ها در اثر حوادث غیر مترقبه به تائید کارگروه فوق رسیده باشد، مشمول این مصوبه می‌شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی ادامه داد: متقاضیان استفاده از این بند می توانند با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها درخواست خود را ارائه و پس از بررسی از سوی جهاد کشاورزی نسبت به ارسال لیست به شعب بانک‌های عامل و استفاده از مزایای بند خ ماده ۳۳ بر اساس دستورالعمل های مربوطه استفاده کنند.

کد خبر: ۶۲٬۰۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha