۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
نمایندگان به صورت مشروط از پاسخ‌های وزیر اقتصاد قانع شدند
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس:

نمایندگان به صورت مشروط از پاسخ‌های وزیر اقتصاد قانع شدند

طغیانی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نمایندگان ضمن استماع توضیحات وزیر اقتصاد درخصوص بورس و وام ازدواج به صورت مشروط از پاسخ‌های وی قانع شدند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مهدی طغیانی در تشریح جلسه امروز (یکشنبه ۳۰ آذرماه) کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به حضور وزیر اقتصاد در این کمیسیون جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان، گفت: ۴ نفر از نمایندگان درخصوص مسائلی همچون بورس، وام ازدواج، وضعیت مدیریتی بندرانزلی و... از وزیر اقتصاد سوال کردند که تمامی سوال‌کنندگان از پاسخ‌های وزیر مشروط به ارائه گزارش طی یک تا دو هفته قانع شدند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سوال شهریار حیدری نماینده قصرشیرین از وزیر اقتصاد درخصوص وضعیت مدیریتی گمرک و نوع ترخیص کالاها بود که وی از پاسخ‌های وزیر به شرط بررسی این مهم توسط رئیس کل گمرک و معاون پارلمانی طی یک الی دو هفته آینده قانع شد.

وی با اشاره به سوال احمد دنیامالی نماینده مردم انزلی، گفت: عملکرد نامناسب مدیریتی در منطقه آزاد انزلی محور سوال این نماینده از وزیر اقتصاد بود که وی نیز به وزیر جهت بررسی و پیگیری موضوع مهلت دو هفته‌ای داد.

طغیانی اظهار کرد:  عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان از دژپسند درخصوص نحوه پرداخت وام ازدواج، منابع در نظر گرفته شده در این باره سوال داشت و به وی جهت ارائه گزارش مهلت داد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شواری اسلامی اظهار کرد: همچنین سوال محمد باقری بناب نماینده مردم بناب نیز از وزیر اقتصاد در رابطه با نوسانات بازار بورس بود که دژپسند توضیحاتی ارائه کرد و مقرر شد؛ تا دو هفته دیگر گزارش مفصلی در این خصوص به کمیسیون اقتصادی ارائه دهد. /

کد خبر: ۶۱٬۹۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha