۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
وزارت راه موظف به تخصیص زمین رایگان برای ساخت مراکز رفاهی در پروژه مسکن مهر شد
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

وزارت راه موظف به تخصیص زمین رایگان برای ساخت مراکز رفاهی در پروژه مسکن مهر شد

مفتح، سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: تبصره‌های ۷ و ۸ لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در نشست امروز بررسی و مقرر شد، وزارت راه و شهرسازی زمین رایگان برای ساخت مسجد، ورزشگاه و مراکز بهداشتی را در اختیار ساکنان مسکن مهر قرار دهد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، در تشریح نشست امروز این کمیسیون گفت: تبصره‌های لایحه بودجه ۱۴۰۰ کل کشور در نشست امروز با حضور پورمحمدی معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه و کارشناسان این سازمان و مرکز پژوهش‌های مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: تبصره‌های ۷ و ۸ لایحه بودجه در جلسه امروز بررسی و با اصلاحات جزئی تصویب شد، در جلسات گذشته کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تا تبصره ۷ مورد بحث و بررسی قرار گرفته بود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با بیان اینکه مهمترین مصوبه کمیسیون در جلسه امروز تخصیص زمین رایگان برای ساخت مساجد، ورزشگاه و مراکز بهداشتی بود، تصریح کرد: بسیاری از ساکنان مسکن مهر در بخش‌های مختلف کشور  از نبود مسجد، مراکز بهداشتی،  پاسگاه، پایگاه بسیج،  ورزشگاه و مراکز اداری گلایمند هستند که براین اساس طبق مصوبه امروز وزارت راه و شهرسازی موظف به اختصاص زمین رایگان در این بخش‌ها برای ساخت این مراکز شد.

کد خبر: ۶۱٬۹۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha