۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
شرایط فرود هواپیماهای باری در فرودگاه زنجان ایجاد شد
استاندار زنجان:

شرایط فرود هواپیماهای باری در فرودگاه زنجان ایجاد شد

زنجان- حقیقی، استاندار زنجان گفت: شرایط فرود هواپیماهای باری در فرودگاه زنجان ایجاد شده و این اقدامات، مقدمه ایجاد مرکز لجستیک منطقه شمال غرب در زنجان است. 

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار بازار، به اجرای طرح دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین اشاره کرد و گفت: با تکمیل این طرح سالانه هفت میلیون تن اضافه بار در حوزه حمل و نقل ایجاد می شود.

وی اظهار کرد: اجرای پروژه محورهای ارتباطی سلطانیه به خدابنده و همدان به بیجار و همدان نیز کاهش یک ساعت توزیع زمان حمل و نقل در منطقه  شمال غرب  را به دنبال خواهد داشت. 

استاندار زنجان با بیان اینکه شرایط فرود هواپیماهای باری نیز در فرودگاه زنجان ایجاد شده است، گفت: این اقدامات، مقدمه ایجاد مرکز لجستیک منطقه شمال غرب در زنجان است. 

حقیقی تاکید کرد: اگر مرکز لجستیک در استان ایجاد شود، بسیاری از مسائل در خیلی از حوزه ها به ویژه در بخش حمل و نقل حل خواهد شد. 

وی گمرک زنجان را جزو فعالترین گمرکات کشور اعلام کرد و یادآور شد: در ابتدای امسال ۷۸ درصد حجم صادرات و ۶۹ درصد حجم واردات استان کاهش پیدا کرد. 

استاندار زنجان افزود: در حال حاضر میزان واردات استان مثبت شده و صادرات استان ۶ درصد کاهش دارد. 

حقیقی وضعیت حمل و نقل نیز در استان را مناسب اعلام کرد و گفت: ایمن سازی جاده ها توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به خوبی انجام می شود. 

وی به رفع مشکلات واحدهای تولیدی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: شرکت نخ تایر زنجان که به تملک بانک در آمده بود امروز ۳۰ درصد پارچه تایر کشور را تولید می کند. 

استاندار زنجان، تصریح کرد:  شرکت نخ تایر زنجان تا پایان سال ۱۰۰ درصد نیاز کشور را تامین خواهد کرد. 

حقیقی افزود: خوشبختانه تاکنون واحد تولیدی و صنعتی در استان تعطیل نشده و با ظرفیت خوبی هم کار می کنند. 

کد خبر: ۶۱٬۹۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha