۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸
مصمم به حمایت از مطالبات پرستاران هستیم
رئیس مجلس شورای اسلامی:

مصمم به حمایت از مطالبات پرستاران هستیم

قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی با بیان اینکه پرستاران قهرمانان خوب مردم ایران هستند، تاکید کرد: ما مصمم به حمایت قاطع از مطالبات و خواسته های به حق شما هستیم و در این راه لحظه ای درنگ نخواهیم کرد.

به گزارش بازار، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، در این پیام ویدئویی با تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، گفت: ما در جامعه با دو گروه از افراد روبرو هستیم، بعضی آنهایی هستند که کار مهمی برعهده ندارند و همان کاری هم که دست آنها است را درست انجام نمی دهند و تنها سرو صدا داشته و دوست دارند دیده شوند و حتی اگر کار حداقلی هم انجام می دهند آن هم با گلایه است.

او ادامه داد: اما برخی دیگر از افراد در جامعه هستند که کارهای مهمی انجام می دهند و در حالی که کارهای آنها بسیار تاثیرگذار بوده و با زندگی و جان همه مردم سر و کار دارد، اما آنها بدون هیچ سر و صدا و چشمداشتی به ارئه این خدمات می پردازند و زمانی قدر آنها شناخته می شود که متاسفانه دیگر حضور ندارند که برای مثال از افراد در گروه دوم می توان به پرستاران عزیز کشور اشاره کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه فداکاری همیشه مقدمه پیروزی است، افزود: امروز با صراحت می گوییم که پرستاران عزیز کشورمان مصداق فداکاری، مهربانی و مجاهدت هستند و از صمیم قلب به تک تک شما عزیزان افتخار می کنیم. ما مصمم به حمایت قاطع از مطالبات و خواسته های به حق شما هستیم.

قالیباف همچنین با بیان ینکه پرستاران قهرمانان خوب مردم ایران هستند، گفت: همیشه داستان فداکاری شما در تاریح نسل به نسل و سینه به سینه از سوی مردم کشور گفته خواهد شد که شما چگونه ایثارگرانه و بدون امکانات و تجهیزات در برابر مشکلات ایستادگی کردید و فرشته نجات شدید و برای حفظ جان ملت عزیز کشورمان، از جان عزیز خود گذشتید.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه نیمی از پرستاران در برابر بیماری کرونا آسیب دیدند، ادامه داد: همچنین نزدیک به ۱۰۰ تن از عزیزان مدافع سلامت ما در این دوران به شهادت رسیدند که امیدوارم همه ما قدر شما فرشتگان نجات را بدانیم.

وی افزود: در این شرایط است که به خوبی متوجه می شویم چطور روز میلاد با سعادت حضرت زینب (س) به عنوان روز پرستار نام گذاری شد و شما عزیزان با حضور خود در موضوع کرونا نشان دادید که مصداق واقعی این روز هستید.

کد خبر: ۶۱٬۷۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha