۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
۲۶ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان در بخش‌های مختلف در زنجان پرداخت شد
مدیرکل کمیته امداد زنجان:

۲۶ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان در بخش‌های مختلف در زنجان پرداخت شد

زنجان - مدیرکل کمیته امداد زنجان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال، کارگشایی و مسکن از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

هدایت صفری در گفتگو با خبرنگار بازار، از بهره مندی چهار هزار ۶۴۰ مددجوی زنجانی از تسهیلات صندوق امداد ولایت خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال، کارگشایی و مسکن از طریق این صندوق به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده که ازاین تعداد تسهیلات سه هزار و۱۵۲ فقره در قالب تسهیلات کارگشایی و قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمند بامبلغ ۱۲ میلیارد و ۲۲۷ میلیون تومان پرداخت‌شده است.

وی اظهار کرد: این صندوق باهدف پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه با شرایط آسان به مددجویان و اقشار نیازمند راه‌اندازی شده است. 

مدیرکل کمیته امداد زنجان با ابراز اینکه بسیاری از مشکلات مددجویان در حوزه اشتغال و معیشتی است، گفت: این صندوق با مشارکت خیران و سپرده‌گذاران برای رفع مشکلات نیازمندان تلاش می‌کند.

صفری به پرداخت ۴۳۷ فقره وام اشتغال اشاره کرد و گفت: در ۱۱ ماهه امسال مبلغ هفت میلیارد و۳۹۴ میلیون تومان تسهیلات اشتغال از طریق صندوق امداد ولایت زنجان به مددجویان تحت حمایت واقشار نیازمند پرداخت شده است.

وی از پرداخت ۱۱۷ فقره تسهیلات ودیعه مسکن و ۹۳۴ فقره تسهیلات خرید و یا احداث مسکن شهری وروستایی خبر داد و افزود: برای پرداخت این تعدادتسهیلات مسکن در ۱۱ ماهه امسال بیش از ۶ میلیارد و ۳۱۶ میلیون تومان به مددجویان واجد شرایط پرداخت شده است.

کد خبر: ۶٬۱۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha