۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
پرونده تخلف برای یک هزار و ۸۶۰ واحد صنفی  زنجان تشکیل شد
رئیس صمت زنجان:

پرونده تخلف برای یک هزار و ۸۶۰ واحد صنفی زنجان تشکیل شد

زنجان- فغفوری، رئیس صمت زنجان، با بیان اینکه طی ۹ ماه امسال بیش از ۳۳ هزار و ۵۴۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی استان زنجان انجام شده است، گفت: برای یک هزار و ۸۶۰ واحد صنفی پرونده تخلف تشکیل شده است.

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه تیم های بازرسی در استان زنجان سه برابر شده است، گفت: طی ۹ ماه امسال بیش از ۳۳ هزار و ۵۴۶ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی استان انجام گرفته است. 

وی  با بیان اینکه برای یک هزار و ۸۶۰ واحد صنفی پرونده تخلف تشکیل شده است، اظهار داشت: ارزش ریالی این میزان پرونده تخلف در استان بیش از ۸۵۸ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان است. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان،با بیان اینکه گران فروشی و کم فروشی از مهمترین تخلفات واحدهای صنفی و خدماتی در استان است، گفت: بازرسی از اصناف در استان تاپایان سال با قوت بیشتری انجام خواهد گرفت. 

فغفوری تاکید کرد: از آغاز سال جاری بازرسی‌های مستمری از اصناف انجام شده و با متخلفان به جد برخورد می شود.

وی با بیان اینکه شکایت مردم از واحدهای صنفی به سه صورت تلفنی، کتبی و حضوری است، ابراز داشت: سامانه ۱۲۴ آماده دریافت شکایات مردمی درخصوص تخلفات است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه یک گروه بازرسی ویژه در بحث قاچاق کالا به‌صورت محسوس و نامحسوس  نظارت لازم از بازار را دارند، تصریح کرد: تنها هدف سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان تامین امنیت بازار است. 

کد خبر: ۶۱٬۷۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha