۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
 ایجاد فرصت‌های اشتغال‌زایی در مناطق محروم| طرح‌های گلخانه‌ای توسعه می یابد
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس:

ایجاد فرصت‌های اشتغال‌زایی در مناطق محروم| طرح‌های گلخانه‌ای توسعه می یابد

اردبیل- نظری، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: در راستای اشتغال‌زایی در مناطق محروم برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و برای ما اجرای این طرح‌ها جزو اولویت‌های اساسی است.

غنی نظری خانقاه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در راستای اشتغال‌زایی در مناطق محروم برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و برای ما اجرای این طرح‌ها جزو اولویت‌های اساسی است تا بتوانیم به تمامی اهداف توسعه‌ای خود جامه عمل بپوشانیم.

وی با اشاره به این که یک هزار و ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات با هدف اشتغال‌زایی در مناطق محروم در نظر گرفته شده است، بیان کرد: به همین منظور ۴۰ میلیارد تومان برای تعاونی‌ها و کارگران و ۳۰ میلیارد تومان برای صندوق توسعه در شهرستان‌های خلخال و کوثر در نظر گرفته‌ایم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: رونق تولید در مناطق محروم روستایی و نیز اهمیت به برنامه‌های مشاغل خانگی روستایی یکی از اولویت‌های مهم و اساسی برای ما است و در این زمینه توسط بنیاد علوی ۳۰ میلیارد تومان  تسهیلات در نظر گرفته شده است.

نظری‌خانقاه ادامه داد: در راستای اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی در مناطق محروم روستایی و ایجاد اشتغال پایدار با هدف رفع معضل بیکاری و نیز ارتقای رفاه مردم در مناطق روستایی، تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت و این منطقه را جزو مناطق مهاجرپذیر خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: اجرای طرح‌های گلخانه‌ای در مناطق شهری و روستایی از طرح‌هایی است که به دنبال آن هستیم تا بتوانیم معضل بیکاری را در جامعه ریشه‌کن کرده و به اهداف خود در این زمینه دست یابیم که این موضوع در حال حاضر به عنوان اولویت اساسی مطرح است.

کد خبر: ۶۱٬۶۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha