۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
سورنتو ایمنی را به چالش می‌کشد! | ۸۷ درصد امنیت برای راکبان بلند قامت کره ای
۵ ستاره درخشان ایمنی را از آن خود کرد

سورنتو ایمنی را به چالش می‌کشد! | ۸۷ درصد امنیت برای راکبان بلند قامت کره ای

سورنتو در تست‌های تصادف انجام شده از سوی سازمان یوروانکپ توانسته امتیاز بخش ایمنی سرنشین بزرگسال ۸۲ درصد، در بخش ایمنی کودک ۸۵ درصد، در بخش ایمنی عابرپیاده ۶۳ درصد و در بخش سیستم‌های ایمنی فوق پیشرفته ۸۷ درصد را از آن خود کند.

بازار؛ گروه خودرو: سورنتو که یکی از کراس‌اوورهای پرفروش کیاموتورز در بازار جهانی به شمار می‌آید؛ اس‌یووی میان سایز کره‌ای‌ها که ابتدای سال جاری میلادی نسل چهارم آن با ظاهری جذاب‌تر به جهان معرفی شد.

این خودرو در جدیدترین تست تصادف سازمان یوروانکپ باتوجه به سازه شاسی و بدنه آلومینیومی و سیستم‌های پیشرفته ایمنی توانست پنج ستاره ایمنی را از این سازمان از آن خود کند. به این ترتیب در تست تصادف روبه‌رو، جانبی و برخورد از مقابل و استحکام سقف در سطح بالایی قرار گرفته است.

سورنتو در تست‌های تصادف انجام شده از سوی سازمان یوروانکپ توانسته در بخش ایمنی سرنشین بزرگسال ۸۲ درصد، در بخش ایمنی کودک ۸۵ درصد، در بخش ایمنی عابرپیاده ۶۳ درصد و در بخش سیستم‌های ایمنی فوق پیشرفته ۸۷ درصد را از آن خود کند.

نکته قابل توجه این است که سیستم ترمز اضطراری خودکار منطبق بر شناسایی عابرپیاده سورنتو در سرعت ۶۵ کیلومتر برساعت، سطح قابل قبولی را به خود اختصاص داده است؛ این در حالی است که در زمان تست‌های مربوط در شب عملکرد نچندان مناسبی داشته است.

همچنین در تست‌ ترمز اضطراری منطبق بر جسم متحرک، توانسته بالاترین سطح امتیاز را از آن خود کند که در کلاس خود به عنوان یکی از بهترین‌ها شناخته می‌شود.

کد خبر: ۶۱٬۵۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha