۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
محدودیت‌های ویژه اصناف در زنجان اجرا می‌شود/ استفاده از ظرفیت بسیج برای بازرسی
رئیس اتاق اصناف زنجان:

محدودیت‌های ویژه اصناف در زنجان اجرا می‌شود/ استفاده از ظرفیت بسیج برای بازرسی

زنجان- موسوی، رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: بر اساس مصوبات ستاد کرونا، محدودیت‌های ویژه اصناف به مدت دو روز در استان اجرا می‌شود.

سید محمود موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه استان زنجان در وضعیت نارنجی قرار دارد، گفت: در این میان با توجه به قرار گرفتن در آستانه شب یلدا محدودیت‌های کرونایی به مدت دو روز به صورت ویژه در استان اجرا می‌شود. 

وی اظهار کرد: براساس مصوبات ستاد کرونا در زنجان، روزهای شنبه و یکشنبه فعالیت اصناف به جز گروه‌های شغلی یک تا ساعت ۱۸ عصر خواهد بود. 

رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: باید تمام اصناف در اجرای این محدودیت‌ها همکاری لازم را داشته باشند در غیر این صورت برخورد لازم با آن‌ها صورت می گیرد. 

موسوی تاکید کرد: در راستای اجرای این طرح و کاهش بیماری کرونا بازرسی در این دو روز تشدید خواهد شد و از همکاری بسیج هم استفاده می شود. 

وی افزود: طی اجرای دو هفته محدودیت‌های کرونایی، بیش از ۹۷ درصد از اصناف زنجان فعالیت صنفی خود را تعطیل کردند و این مهم باعث شد تا این استان از وضعیت قرمز به نارنجی برسد و امروز هم باید مصوبات توسط اصناف اجرا شود. 

رئیس اتاق اصناف زنجان، ابراز داشت: طی اجرای دو هفته محدودیت‌های کرونایی  که با همکاری ۲۰ تیم بازرسی انجام شد ۲۰۰ واحد صنفی و خدماتی متخلف در استان پلمب شد.

کد خبر: ۶۱٬۵۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha