۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
تولید صادرات محور در زنجان مورد توجه قرار گیرد| حمایت جدی شبکه بانکی از تولید کنندگان
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

تولید صادرات محور در زنجان مورد توجه قرار گیرد| حمایت جدی شبکه بانکی از تولید کنندگان

زنجان-طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، بر لزوم تقویت تولید صادرات محور در استان تاکید کرد و گفت: شبکه بانکی باید از تولید کنندگان حمایت کند.

مصطفی طاهری در گفتگو با خبرنگار بازار، با تاکید بر اینکه تولید صادرات محور در استان زنجان باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: طی چند سال متوالی مقام معظم رهبری بر حوزه اقتصاد تاکید دارند و در این میان می طلبد به بخش تولید بیشتر بها داده شود.

وی با بیان اینکه تولید باید رقابت پذیر بوده و کیفیت لازم را داشته باشد، اظهار کرد: تولید باید توان و قابلیت صادرات را داشته باشد. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر تقویت بخش اقتصادی بسیار تاکید دارند،گفت: باید اجرای پروژه‌ها با قابلیت اقتصادی بالا در استان در اولویت اجرا قرار گیرد. 

طاهری تاکید کرد: باید فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی دراستان در ریل صادرات باشد چرا که این مهم توسعه اقتصادی استان را رقم می زند. 

وی با بیان اینکه همه ما باید با تمام توان برای تحقق شعار جهش تولید تلاش کنیم، تاکید کرد: در راستای تحقق شعار سال باید جهاد گونه و با برنامه وارد عرصه شد. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه «جهش تولید» نیازمند برنامه ریزی کارشناسی شده و انجام کار عملیاتی است، تصریح کرد: برای تحقق این شعار مهم برنامه ها شعاری نباشد.

طاهری با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای تحقق سرمایه گذاری و جهش تولید استفاده از تسهیلات بانکی است، گفت: شبکه بانکی در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی همکاری لازم را داشته باشد. 

وی ابراز داشت: تحقق شعار سال با همکاری خوب شبکه بانکی محقق می‌شود.

کد خبر: ۶۱٬۵۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha