۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
ایمن سازی ۹ نقطه حادثه خیز زنجان در دست انجام است
مدیرکل راهداری زنجان:

ایمن سازی ۹ نقطه حادثه خیز زنجان در دست انجام است

زنجان- علی اکبری، مدیر کل راهداری زنجان با بیان اینکه ایمن سازی ۹ نقطه حادثه خیز در دست پیمانکار است، گفت: ایمن سازی این نقطه حادثه خیز در استان زنجان ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید. 

عبدالحسین علی اکبری در گفتگو با خبرنگار بازار به ایمن سازی نقاط پر حادثه در استان زنجان اشاره کرد و گفت:  نقاطی که بیشترین درصد تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی را به خود اختصاص می دهند جزو نقاط پر حادثه محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه ۱۰۷ نقطه حادثه خیز در استان توسط پلیس راه و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان شناسایی شده است، اظهار کرد: از این تعداد، ۵۵ نقطه با کارهای زود بازده تامین علایم و تجهیز سیستم روشنایی کاملا ایمن سازی شده است. 

علی اکبری با بیان اینکه ایمن سازی ۵۰ نقطه حادثه خیز هم در دستور کار قرار گرفت، تاکید کرد: خوشبختانه ایمن سازی تعدادی از این نقاط هم انجام شد. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر تنها ایمن سازی ۱۶ نقطه حادثه خیز مانده است، گفت: ۹ نقطه برای ایمن سازی در دست پیمانکار است که بیشتر این نقاط تقاطع غیر همسطح می باشند. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، با بیان اینکه ابتدای سال چهار میلیارد تومان برای ایمن سازی نقاط حادثه خیز اختصاص یافته بود، گفت: با رایزنی هایی که انجام گرفت این میزان اعتبار به ۹ میلیارد تومان در استان افزایش یافت. 

علی اکبری ابراز داشت: ایمن سازی ۹ نقطه حادثه خیز در استان بیش از ۶۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید. 

کد خبر: ۶۱٬۴۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha