۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
احیای واحد تولیدی خوراک دام و طیور دره شهر بعد از ۱۵ سال
رئیس صمت ایلام خبر داد

احیای واحد تولیدی خوراک دام و طیور دره شهر بعد از ۱۵ سال

ایلام- رئیس سازمان صمت استان ایلام از آغاز فعالیت دوباره واحد تولیدی خوراک دام و طیور شهرستان دره‌شهر پس از ۱۵ سال راکد بودن خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صمت ایلام، رضا محمدرحیمی اظهار کرد:  فعالیت دوباره واحد تولیدی خوراک دام و طیور شهرستان دره‌شهر پس از ۱۵ سال راکد بودن از سرگرفته شده و بدهی این مجموعه به بانک ملت تعیین تکلیف و سرمایه در گردش نیز تامین شده و هم اکنون در مدار تولید قرار گرفته است.

وی با اشاره به مصوبات گذشته ستاد اقتصاد مقاومتی در خصوص مشکلات واحد تولید گچ ایلام، تاکید کرد: این شرکت با مشکل تامین آب مواجه بود که مجوز حفر دو حلقه چاه با هماهنگی شرکت آب منطقه‌ای صادر شد که چاه دوم در منطقه بانروشان به آب رسید و باعث شد مشکل این واحد نیز برطرف شود.

محمد رحیمی عنوان کرد: شرکت شن و ماسه زرانگوش بدره که از محل منابع اشتغال روستایی ایجاد شده است با واگذاری قسط اول تسهیلات و سهم آورده مجری وارد مدار فعالیت شد.

رئیس سازمان صمت استان ایلام در خصوص مشکلات شرکت سیمان دهلران نیز یادآور شد: مدیران این مجموعه در صورتیکه نسبت به تامین منابع مورد نیاز آن اقدام کنند، می‌توانند از تسهیلات ماده ۲۰ قانون رفع موانع تولید بهره‌مند شوند.

کد خبر: ۶۱٬۴۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha