۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶
۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای محور میانه- فیروز آباد اختصاص یافت
معاون استاندار آذربایجان شرقی:

۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای محور میانه- فیروز آباد اختصاص یافت

تبریز- معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه میانه از تامین ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه محور میانه- فیروزآباد با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی خبرداد و افزود: پنج کیلومتر از این محور آماده قیرپاشی و آسفالت است و دو کیلومتر باقیمانده نیز یک لایه اساسی آسفالت نیاز دارد .

به گزارش بازار به نقل از فرمانداری ویژه میانه، محمدرضا مشایخی خصوص جلسه دیروز در محل سازمان راهداری کشور اعلام کرد: رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور همچنین دستور تامین سه دستگاه شامل لودر، گریدر و نمک پاش برای راهداری شهرستان را صادر کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به سفر اخیر معاون وزیر راه به شهرستان، در جلسه دیروز تعمیر ماشین آلات راهداری میانه و آسفالت و بهسازی برخی از محورهای اصلی و راههای روستایی شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

مشایخی تکمیل روشنایی خروجی میانه از سمت زنجان، پروژه تثبیت ورودی میانه، زنجان و روکش آسفالت جاده ترانزیت را از دیگر تصمیمات جلسه دیروز در محل معاونت وزارتخانه عنوان کرد.

وی با بیان مشارکت اهالی روستاها در بهسازی و آسفالت راه روستایی،  آسفالت ۱۷ کیلومتر محور یونیک - گنجگاه، پنج کیلومتر روستای شیخ طبق، ۲ کیلومتر روستای احمدآباد گروس، راههای تندرلو، آونلیق، محور آونلیق، گاوینه رود به طول ۱۰ کیلومتر و محور ورزقان، تجرق و طوین همچنین در اولویت قرار دادن راه روستای شیخدرآباد با دستور ابلاغ و تخصیص اعتبار در سریعترین زمان ممکن را از دیگر دستاوردهای جلسه دیروز با معاون وزیر راه و شهرسازی ذکر کرد.

مشایخی اظهار کرد: در این جلسه همچنین با تعمیر و تعویض جت فن های تونل شماره پنج قافلانکوه به طول یک هزار و ۱۰۰ متر و ایمن سازی فضای این تونل موافقت شد.

کد خبر: ۶۱٬۴۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha