۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
قطار شهری همدان در ردیف بودجه پیشنهادی دولت قرار گرفت
سرپرست فرمانداری همدان:

قطار شهری همدان در ردیف بودجه پیشنهادی دولت قرار گرفت

همدان - سرپرست فرمانداری همدان بر پیگیری ویژه دستگاه های اجرایی همدان برای تحقق تعهد اشتغال امسال تاکید کرد و گفت: قطار شهری همدان در ردیف بودجه پیشنهادی دولت قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بازار؛ محمد علی محمدی ظهر پنج شنبه در جلسه مشترک کمیته برنامه ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان همدان گفت: با گذشت ۹ ماه از سال متاسفانه برخی دستگاه های اجرایی در تعهد اشتغالزایی خود موفق نبوده اند که باید به صورت ویژه در زمان باقیمانده تحقق این امر را پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه تعهد اشتغال دستگاههای اجرایی شهرستان همدان در سال جاری ۶ هزار و ۲۹۶ نفر تعیین شده است، افزود: تا کنون ۸۳ درصد این تعهد محقق شده که عملکرد هفت دستگاه اجرایی در این راستا ضعیف است.

سرپرست فرمانداری همدان با اشاره به تعیین تعهد اشتغال شهرستان ها متناسب با جمعیت یادآور شد: علیرغم میزان بیکاری و تعهد تعیین شده در مرکز استان ظرفیتها و زمینه فعالیت بالا است.

محمدی قطار شهری همدان را پروژه ای مهم و موثر در شهرستان همدان دانست و اظهار کرد: قطار شهری همدان در ردیف بودجه پیشنهادی دولت قرار گرفت که امیدواریم ضمن تصویب در پروژه های ۱۴۰۰ شهرستان همدان گنجانده شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه و پیگیری ویژه چند طرح تولیدی توسط جهاد کشاورزی افزود: مجتمع تولیدی یاس و گاوداری ۶ هزار راسی شستا در بخش قهاوند از جمله طرح های مهم در دست اجرای شهرستان است که انتظار می رود همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی با سرمایه گذاران بخش خصوصی در این دو طرح فعالانه و با زمانبندی مشخص باشد.

سرپرست فرمانداری همدان اضافه کرد: دو طرح تولیدی مرغ لاین و مرغ ۱۰۰ هزار قطعه ای تخم گذار نیز از جمله طرح های مورد نیاز شهرستان همدان است که نیازمند ورود جدی جهاد کشاورزی و همکاری بخشداران برای تحقق آن هستیم.

محمد علی محمدی با اشاره به تاکید مدیریت ارشد استان همدان عنوان کرد: شهرستان همدان ویترین و پیشانی کار استان است و باید در اجرای برنامه ها و سیاستهای تدوین شده سرآمد باشد.

کد خبر: ۶۱٬۴۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha