۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
تاسیسات فاضلاب در۳ روستای زنجان ایجاد می‌شود/ کیفیت عالی آب شرب روستایی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان:

تاسیسات فاضلاب در۳ روستای زنجان ایجاد می‌شود/ کیفیت عالی آب شرب روستایی

زنجان- جزء قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان با بیان اینکه تاسیسات فاضلاب درسه روستای استان ایجاد می شود، گفت: ایجاد تاسیسات فاضلاب شهری زنجان با هدف حفاظت از منابع آب، خاک، محیط زیست و تامین بهداشت و سلامت مردم اجرا می‌شود.

علیرضا جزء قاسمی در گفتگو با خبرنگار بازار،  با بیان اینکه تاسیسات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در سه روستای تهم، نصیر آباد و پری از توابع شهرستان های زنجان، خرمدره و ماهنشان ایجاد می شود، اظهار کرد: تصفیه خانه فاضلاب روستای تهم با ظرفیت ۲۱۱ متر مکعب در شبانه روز، جمعیتی بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ نفر را از خدمات جمع آوری و تصفیه فاضلاب بهره مند خواهند شد. 

وی گفت: عملیات لوله گذاری شبکه به طول بیش از هشت هزار و ۶۰۰ متر و خط انتقال به طول یک هزار و ۲۸۰ متر در روستای تهم با پیشرفت ۹۰ درصدی در دست اجرا است. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان، به پیشرفت ۳۸ درصدی تصفیه خانه فاضلاب روستای تهم  اشاره کرد و گفت: ایجاد تاسیسات فاضلاب برای این روستا که در مجاورت سد تهم قرار دارد، جزو اولویت های شرکت آب و فاضلاب استان زنجان است. 

جزء قاسمی با بیان اینکه تصفیه خانه روستای نصیر آباد با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی به روش سازه بتنی احداث شده است، ابراز کرد: برای ایجاد تاسیسات فاضلاب در نصیر آباد، بیش از هفت هزار و ۵۰۰ متر شبکه جمع آوری و ۹۰۰ متر خط انتقال احداث شده است.

وی به ایجاد تاسیسات فاضلاب در روستای پری  اشاره کرد و گفت: این تصفیه خانه با ظرفیت ۱۵۱ متر مکعب در شبانه روز بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان، تصریح کرد: اجرای پروژه‌های مختلف برای تأمین آب سالم و بهداشتی به مشترکین از مهم‌ترین برنامه‌های اولویت‌دار شرکت آب و فاضلاب شهری است.

جز قاسمی با بیان اینکه در استان زنجان ۲۱ شهر تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شهری هستند و از خدمات لازم استفاده می کنند، یاد آورشد: ایجاد تاسیسات فاضلاب شهری زنجان با هدف حفاظت از منابع آب، خاک، محیط زیست و تامین بهداشت و سلامت مردم اجرا می‌شود. 

وی با بیان اینکه کیفیت آب شرب روستایی زنجان بیش از ۹۸ درصد است، گفت: اجرای پروژه‌های مختلف برای تأمین آب سالم و بهداشتی به مشترکان از مهم‌ترین برنامه‌های مهم شرکت آب و فاضلاب شهری است و تاکنون دراین خصوص موفق بوده است. 

کد خبر: ۶۱٬۳۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha