۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴
توزیع ۳۸ هزار حلقه لاستیک خودروی سنگین در زنجان
مدیرکل راهداری زنجان اعلام کرد:

توزیع ۳۸ هزار حلقه لاستیک خودروی سنگین در زنجان

زنجان- علی اکبری، مدیرکل راهداری زنجان از توزیع ۳۸ هزار حلقه لاستیک از ابتدای سالجاری تاکنون با نرخ مصوب بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان خبر داد.

عبدالحسین علی اکبری در گفتگو با خبرنگار بازار،از توزیع بیش از ۳۸ هزار حلقه لاستیک با قیمت یارانه ای بین رانندگان برون شهری در زنجان خبر داد و گفت: این تعداد حلقه لاستیک با نرخ مصوب بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان توزیع داده شده است. 

وی اظهار کرد: اختصاص این تعداد لاستیک به رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان بر اساس میزان پیمایش، ظرفیت ناوگان و جا به جایی مسافر تعیین می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، گفت: به منظور کشف و پیگیری تخلفات انجام شده توسط عاملان توزیع، این اداره کل از همان ابتدای توزیع لاستیک حواله‌ای، بازرسی‌های مستمر بر این امر را به جد دنبال می کند. 

علی اکبری با بیان اینکه رانندگان برون شهری مشکلات زیادی دارند، تاکید کرد: دراین میان سوخت یارانه ای بنزین با قیمت  یک هزار و ۵۰۰ تومان و گازوئیل هم با قیمت ۳۰۰ تومان به رانندگان داده می شود. 

وی با بیان اینکه ۸۳ شرکت حمل و نقل باری داخلی، دو شرکت بین المللی و سه پایانه بار فعال در استان فعال است، گفت: چهار هزار و ۷۰۰ دستگاه ناوگان جاده ای و بیش از هفت هزار راننده در این بخش مشغول به کار هستند.

مدیرکل راهداری زنجان، با بیان اینکه ۴۰ شرکت حمل و نقل مسافر در استان فعال است، تصریح کرد: ناوگان جاده ای استان روزانه ضدعفونی می شود. 

کد خبر: ۶۱٬۲۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha