۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹
اجرای ۲ پروژه دوخطه راه‌آهن در یزد و تکمیل ۳۳ پروژه ناتمام
رئیس سازمان مدیریت یزد خبر داد:

اجرای ۲ پروژه دوخطه راه‌آهن در یزد و تکمیل ۳۳ پروژه ناتمام

یزد- رئیس سازمان مدیریت استان یزد از امضای تفاهم نامه تکمیل ۳۳ پروژه ناتمام و تاثیرگذار استان با رعایت سهم همه شهرستان‌ها اعم از اجرای ۲ پروژه دو خطه راه آهن یزد،اقلید و یزد،تهران خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد، سید مجتبی حسینی پور از اجرای دو  پروژه راه آهن دارای تأثیرات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در کشور خبر داد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد در خصوص راه آهن یزد-اقلید گفت: بخش اعظم این پروژه اجرا شده و به این طرح اعتبار خوبی در سال جاری تعلق گرفته است. برای سال آینده نیز ۲۵۰ میلیارد تومان به آن اختصاص یافته و تا خرداد آینده این طرح افتتاح می شود.

وی افزود: پروژه دو خطه راه آهن یزد-تهران هم در دست اقدام است که بخش عمده آن انجام شده است.

تکمیل ۳۳ پروژه تأثیرگذار
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد گفت: برای تکمیل ۳۳ پروژه مهم و تأثیرگذار ناتمام استان با رعایت سهم همه شهرستان‌ها، تفاهم نامه امضا شده و بخش قابل توجهی از اعتبارات آن نیز تأمین شده و بر اساس روند اجرا تا پایان امسال این طرح‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

حسینی‌پور افزود: رویکرد استان به سرانجام رسیدن و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است که در سال جاری برخی از پروژه‌های بزرگ ناتمام استان مانند کتابخانه مرکزی با اعتبارات سفر رهبری تکمیل و آماده افتتاح شده است.

به گفته وی پارکینگ بیمارستان شهید رهنمون نیز از محل همین اعتبارات اجرا می‌شود و آمفی تئاتر دانشگاه یزد نیز که بیست سال رها شده بود، طی یکسال آینده به بهره برداری می‌رسد.

ساخت ۳۲ زمین چمن مصنوعی در یزد
حسینی پور همچنین از برنامه ریزی برای احداث زمین چمن مصنوعی در مدارس دولتی استان خبر داد و گفت: پارسال ۳۲ زمین چمن مصنوعی با استاندارد بالا در مدارس استان ساخته شد که تداوم این برنامه امسال در دستورکار قرار دارد.

وی اضافه کرد: رویکرد بودجه ریزی در استان اجتماعی بوده و سعی شده بخشی که با معیشت و رفاه شهر سر و کار دارد، تقویت شود.
 

کد خبر: ۶۱٬۲۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha