۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷
درخواست غیرحضوری برای احتساب خدمت سربازی در سوابق بیمه

درخواست غیرحضوری برای احتساب خدمت سربازی در سوابق بیمه

بیمه‌شدگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی می توانند به صورت غیرحضوری دوران خدمت سربازی خود را به سوابق بیمه اضافه کنند.

به گزارش بازار به نقل از سازمان تامین اجتماعی، حسین امیری‌گنجه، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ گفت: با پرداخت احتساب دوران سربازی به عنوان سابقه بیمه‌شدگان دیگر نیازی به حضور شخص بیمه‌شده نیست و مخاطبان می‌توانند با بهره‌گیری از طرح ۳۰۷۰ و از هر نقطه ایران و در هر زمان با ورود به سامانه و احتساب دوران سربازی از طریق تبادل اطلاعات با سازمان نظام وظیفه و با داشتن  کارت پایان خدمت به صورت غیرحضوری اقدام نمایند.

وی در خصوص نحوه محاسبه احتساب دوران سربازی گفت: دوران سربازی بر اساس قانون تنها با پرداخت سهم بیمه‌شده به میزان ۷درصد و بر مبنای لیست ارسالی محاسبه می‌شود.

امیری‌گنجه افزود: محاسبه احتساب سابقه دوران سربازی به میزان پرداختی لیست ارسالی از سوی کارفرما است.

وی اجرای طرح ۳۰۷۰ را تحولی بزرگ در سطح تامین اجتماعی و جامعه مخاطبان یاد کرد و گفت: پس از اجرای طرح ساماندهی سوابق، این طرح و در شرایط دشوار کرونایی می‌تواند منشا بسیاری از تحولات باشد.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی در راستای بهبود کیفیت، سهولت و دسترسی و ارتقای خدمات بیمه‌ای و درمانی تا بهمن ماه سال جاری دوشنبه‌های هر هفته یک یا چند فرایند ارائه خدمات و در مجموع ۳۰ خدمت که به صورت کامل غیرحضوری شده است، رونمایی می‌نماید. پس از اجرای کامل این پروژه سالانه تا ۷۰ میلیون بار مراجعه حضوری به واحدهای اجرائی تامین اجتماعی کاسته خواهد شد.

کد خبر: ۶۱٬۲۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha