۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶
اجرای طرح نظارت بر بازار شب یلدای کهگیلویه و بویراحمد در قالب ۲۰ تیم
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

اجرای طرح نظارت بر بازار شب یلدای کهگیلویه و بویراحمد در قالب ۲۰ تیم

یاسوج- حسین پور، رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح نظارتی یلدا در قالب ۲۰ تیم بازار استان را رصد خواهد کرد.

سالار حسین پور در گفتگو با خبرنگار بازار افزود: با توجه به شیوع کرونا و تصمیمات ستاد ملی مدیریت کرونا، هر چند شب یلدا و دورهمی وجود نخواهد داشت، اما بنا بر رسالت نظارت بر بازار شب یلدا نیز با تمام توان انجام خواهد شد.

حسین‌پور با بیان اینکه طرح ویژه نظارتی یلدا هر ساله برگزار می‌شود، اظهار کرد: نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی قبل از شب یلدا با حضور رسانه ها خواهد بود.

وی بیشترین نظارت‌های قبل از شب یلدا را در خصوص واحدهای شیرینی فروشی، آجیل و خشکبار، میوه فروشان و لوازم کادویی دانست و بیان کرد: کنترل و نظارت با دستگاه هایی شامل تعزیرات حکومتی و اصناف در قالب بیست تیم بازرسی انجام خواهد شد.

حسین پور رعایت حقوق مصرف کننده را یک ضرورت دانست و اظهار کرد: اجازه تضییع حقوق جامعه با گرانفروشی، کم فروشی و تخلفات صنفی و بهداشتی را نخواهیم داد.

رئیس صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجدداً از مردم عزیز استان خواهش می‌کنیم به خاطر رعایت مسائل بهداشتی و مبارزه با شروع کرونا از خرید شب یلدا و دورهمی اکیداً خودداری کنند.

کد خبر: ۶۱٬۲۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha