۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
صدور سند مالکیت برای یک میلیون و ۳۰۰ هزار هکتار از اراضی اصفهان
مدیرکل سابق منابع طبیعی اصفهان خبر داد

صدور سند مالکیت برای یک میلیون و ۳۰۰ هزار هکتار از اراضی اصفهان

اصفهان- مدیرکل سابق منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان از صدور سند مالکیت برای یک میلیون و ۳۰۰ هزار هکتار اراضی ملی اصفهان خبر داد.

به گزارش بازار، محمدحسین شاملی در آئین تکریم و معارفه سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان، اظهار داشت: در مدت ۹ سالی که مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان بودم با همکاران و مدیران این استان اختلاف پیدا نکردیم و این از حسن نیت همکارانم بود که همواره بی وقفه در این سال‌ها تلاش کردند.

وی به صدور یک میلیون ۳۰۰ هزار هکتار سند تک برگ برای عرصه‌های طبیعی در شش ماه نخست سال جاری اشاره کرد و افزود: اگر همکاری و همراهی سازمان ثبت و اسناد نبود این امر به سادگی محقق نمی‌شد و با همکاری امور روستایی ۸۰۰ روستا امسال قانون مند شدند. اگر اداره منابع طبیعی استان اصفهان امسال رتبه نخست را کسب کرد به دلیل تلاش‌های شبانه روزی و صمیمانه همکاران این اداره بود.

مدیرکل سابق منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان با اشاره به طرح مشارکت و راه اندازی نخستین صندوق منابع طبیعی در استان گفت: متعاقب استان اصفهان، ۱۰ استان دیگر کشور نیز این صندوق را همراهی کردند؛ تشکل‌های مردم نهاد و اصحاب رسانه در این مدت ۹ سال به منابع طبیعی بسیار کمک کردند و همراه بودند.

شاملی بر ضرورت حفظ آب و خاک تاکید کرد و گفت: هنوز برخی نمی‌خواهند بپذیرید که توسعه پایدار کشور منوط به حفاظت است و بعضاً از ما درخواست‌هایی داشتند که نمی‌توانستیم عملیاتی کنیم، یک نمونه آن معدنی در استان اصفهان بود که ۳۰۰ میلیارد تومان ماده معدنی داشت و آب شرب یک روستا به این معدن وابسته بود، سه نوبت برای این معدن تا پای تعقیب رفتیم و مخالفت کردیم.

وی اظهار کرد: در زمینه کاداستر قرار شده است با کمک سازمان ثبت و اسناد استان پنج میلیون سند تک برگ تا پایان سال صادر شود

کد خبر: ۶۱٬۲۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha