۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
پلمب ۴۴۲ چاه غیرمجاز در اصفهان/ ساماندهی محور رودخانه زاینده رود
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد

پلمب ۴۴۲ چاه غیرمجاز در اصفهان/ ساماندهی محور رودخانه زاینده رود

اصفهان- ساسانی، معاون حفاظت و بهره‌برداری آب منطقه‌ای استان اصفهان از پلمب ۴۴۲ چاه غیرمجاز آب در استان اصفهان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

حسن ساسانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اجرای پروژه تعادل بخشی در مصرف آب در استان اصفهان اظهار داشت: این پروژه از سال ۸۴ در استان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح تعادل بخشی منابع آبی در استان اصفهان تاکنون ۶ هزار و ۸۴۵ چاه پلمب شده است، ابراز داشت: این آمار از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۴۲ مورد بوده است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری آب منطقه‌ای استان اصفهان ادامه داد: باید توجه داشت که همه این چاه‌ها شناسایی و پر شده است که امکان استفاده دوباره برای افراد وجود نداشته است.

نصب ۳۸۲ کنتور هوشمند در اصفهان
وی به نصب ۳۸۲ کنتور هوشمند برای چاه‌های برداشت آب استان اصفهان از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و ادامه داد: همچنین یک هزار و ۳۹۷ پروانه برداشت آب در این بازه زمانی اصلاح شده است.

ساسانی با بیان اینکه از سال ۹۷ تا کنون دو هزار و ۸۸۲ دستگاه و ادوات غیرمجاز حفاری در استان اصفهان توقیف شده است، اضافه کرد: روند نظارتی بر مصرف آب در استان اصفهان همواره در دستور کار است.

وی با بیان اینکه برای مدیریت بهتر برداشت آب از منابع سطحی و زیر زمینی در اصفهان نیاز به همکاری دیگر نهادها و شهروندان هستیم، اضافه کرد: با هر گونه تخلف در این زمینه با توجه به شرایط ویژه استان اصفهان در زمینه منابع آبی برخورد جدی خواهیم داشت.

معاون حفاظت و بهره‌برداری آب منطقه‌ای استان اصفهان ادامه داد: همچنین باید توجه داشت که ساماندهی محور رودخانه همچنان در حال انجام است.

کد خبر: ۶۱٬۲۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha